◄ سفرهایی هوایی ارزان چگونه گسترش یافت؟
توانایی صنعت حمل و نقل هوایی دنیا برای انجام و گسترش سفرهای هوایی ارزان در چهار دهه گذشته متکی به RCM در پوشش MSG-3 بوده است.
کارشناس هوانوردی گفت: حدود ۵۵ سال از به کار گیری فرآیند منطق MSG در هدایت اجرای برنامه های تعمیر و نگهداری هواپیما ها در دنیا می گذرد و منطق MSG-3 هم اکنون ۴۳ ساله است.
به گزارش تین نیوز ، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) افزود: واقعیت این است که بدون RCM و MSG-3 ، اداره شرکت های هواپیمایی غیراقتصادی خواهد بود.
معمار زاده عنوان کرد: بسیاری از مدیران شرکت های هواپیمایی ایران که اجرای واقعی و حقیقی RCM را جدی تلقی نمی کنند، بهتر است به خاطر داشته باشند، توانایی صنعت حمل و نقل هوایی دنیا برای انجام و گسترش سفرهای هوایی ارزان در چهار دهه گذشته متکی به RCM در پوشش MSG-3 بوده است.
وی در کانال تلگرامی خود تاکید کرد: این مهم در کشور ما که با هواپیماهای سالخورده تحت واقعیت های تلخ سیاسی مواجه هستیم، اهمیت بسیار بیشتر و حیاتی تری می یابد.