بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان

پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان
تین نیوز

پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش تین نیوز، تشکل های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ایران و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار حمل و نقل با انتشار پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است:  انتظار می رود در دولت چهاردهم برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها با اولویت ویژه به توسعه و بهبود اقتصاد حمل و نقل ریلی معطوف گردد و همچنین مسئولیت های کلیدی در این بخش حیاتی اقتصاد کشور، پس از مشورت با تشکل های مردم نهاد غیر دولتی، متخصصان امر به افراد متخصص و آگاه واگذار گردد، افرادی که با دانش و تجربه خود قادر به خارج ساختن این بخش از بحران گسترده و جدی سال های اخیر و ارتقای کیفیت و کارایی آن باشند. 

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است:  آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت جدید به منظور تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای کشور اعلام می داریم. امیدواریم در سایه توجه به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و با هدایت و مدیریت هوشمندانه شما، ایران عزیز به سوی آینده ای روشن تر و آبادتر گام بردارد.

متن کامل این پیام را در ادامه بخوانید:

« جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

ضمن تسلیت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، با کمال مسرت و افتخار، به نمایندگی از جامعه حمل و نقل ریلی، تشکل های حمل و نقلی، سرمایه گذاران غیردولتی و کارشناسان و اساتید متخصص این صنعت زیربنایی کشور، انتخاب شایسته جناب عالی را به مقام ریاست جمهوری صمیمانه تبریک عرض می نماییم. 

این انتخاب نشان از اعتماد ملت فهیم ایران به دل سوزی، علم و تجربه جناب عالی دارد و تجلی گر اقبال مردم به مدیریتی دانش محور، فرهیخته و توان مند است. بی گمان، سوابق درخشان، شایستگی و روی کردهای مترقی جناب عالی در عرصه های گوناگون علمی و اجرایی، به امید خدای متعال نویدبخش آینده ای پر افتخار و مملو از دستاوردهای عظیم برای میهن عزیزمان است. اعتقاد جناب عالی به مشورت با متخصصان و مشارکت مردم در تدبیر امور، بی شک نقشی بنیادین در رفع چالش های موجود و تسریع حرکت به سوی توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه ایفا خواهد کرد.

حمل و نقل ریلی به عنوان ارزان ترین، ایمن ترین و پاک ترین شیوه حمل و نقل ، نقشی حیاتی در توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی کشور دارد و ظرفیت های بی نظیری برای کاهش هزینه های اقتصادی و زیست محیطی و افزایش ایمنی در حمل بار و مسافر فراهم می نماید؛ لذا انتظار می رود در دولت چهاردهم برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها با اولویت ویژه به توسعه و بهبود اقتصاد حمل و نقل ریلی معطوف گردد و همچنین مسئولیت های کلیدی در این بخش حیاتی اقتصاد کشور، پس از مشورت با تشکل های مردم نهاد غیردولتی، متخصصان امر به افراد متخصص و آگاه واگذار گردد، افرادی که با دانش و تجربه خود قادر به خارج ساختن این بخش از بحران گسترده و جدی سال های اخیر و ارتقای کیفیت و کارایی آن باشند. ما بر این باوریم که با برهم نهی دانش و تجربه دولت و مردم، می توانیم شاهد شکوفایی و پیش رفت چشم گیر در همه بخش های اقتصادی و اجتماعی و از جمله در صنعت حمل و نقل ریلی کشور باشیم و امید داریم که با نگاه عالمانه شما نسبت به مسائل و مشکلات کشور، چنین نیز خواهد شد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد انتخاب شایسته جناب عالی، برای شما در این مسئولیت خطیر، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت جدید به منظور تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای کشور اعلام می داریم. امیدواریم در سایه توجه به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و با هدایت و مدیریت هوشمندانه شما، ایران عزیز به سوی آینده ای روشن تر و آبادتر گام بردارد.

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

انجمن صنایع ریلی ایران

انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران

انجمن مهندسی حمل و‌نقل ایران

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار حمل و نقل ریلی» 

تبریک تشکل های ریلی به مسعود پزشکیان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.