بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

◄ حمایت تشکل های ریلی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

تشکل های ریلی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت کردند.

حمایت تشکل های ریلی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
تین نیوز

تشکل های ریلی در نامه ای به رئیس مجلس  شورای اسلامی از فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت کردند.

به گزارش تین نیوز، در نامه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران و  کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار حمل و نقل ریلی به محمدباقر قالیباف آمده است: ما نمایندگان بزرگ ترین تشکل های ریلی کشور، شامل سرمایه گذاران خصوصی، فعالان صنعتی و علمی حوزه حمل ونقل ریلی، ضمن تبریک به مناسبت برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم و رئیس جمهور، از انتخاب شایسته «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی استقبال گرم می کنیم.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: این انتخاب هوشمندانه با توجه به سوابق درخشان وی در مدیریت پروژه های بزرگ و ارتقای بهره وری در سازمان های مختلف، انتخاب صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ضمن اطمینان از مدیریت بهره ورانه و اثربخش منابع و امکانات وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش توسعه پایدار و کارآمد زیرساخت های حمل و نقل کشور است.

در ادامه این نامه تاکید شده است: سوابق درخشان صادق مالواجرد در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری، به ویژه در سمت معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، نشان از توانمندی وی در تدوین و اجرای برنامه های جامع و بلندمدت برای توسعه زیرساخت های حمل ونقل دارد. تسلط وی بر اسناد بالادستی، از جمله برنامه هفتم توسعه و سیاست های کلی نظام در حوزه راه و شهرسازی، تضمینی بر حرکت در مسیر تحقق اهداف کلان کشور در این حوزه است.

در این نامه همچنین آمده است: از این رو، از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا با اعطای رأی اعتماد به خانم صادق مالواجرد، گامی مهم در جهت توسعه پایدار و همه جانبه کشور بردارد. بدیهی است که با هم دلی و همکاری دولت، بخش خصوصی و دانشگاهیان، شاهد شکوفایی روزافزون صنعت حمل ونقل کشور خواهیم بود.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: ما تشکل های اصلی بخش خصوصی و دانشگاهی در حوزه ریلی، از نزدیک با چالش ها، راهکارها و فرصت های این صنعت آشنا هستیم، آمادگی کامل خود را برای ارائه نظرات کارشناسی، حمایت های مشورتی و همکاری عملی در جهت تحقق اهداف بلندمدت وزارت راه و شهرسازی اعلام می داریم.

نامه حمایت تشکل های ریلی از فرزانه صادق مالواجرد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعلی

    چقدر هم خوب!!!

    امیدوارم اشخاص حقیقی حاضر در این انجمنها و شرکتهای صنفی هم از شخصیت و بلوغ کاری لازمه برخوردار باشند و به رویکردها و انتخابهای بعدی خانم دکتر صادق مالواجرد احترام بگذارند. چون مشخصا ایشون هم رویکرد شفافیت و فسادستیزی دارند و مطابق روند فعلی جریانات، قطعا منش و روش و تیم کاری دکتر صالحی در راه آهن را تایید و تثبیت می کنند.