بازدید سایت : ۴۲۲۴۴

امکان صدور ویزا در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی فراهم شود

امکان صدور ویزا در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی فراهم شود
|

تین نیوز | معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امکان صدور ویزا در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی باید فراهم شود.
 
حسین امامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در حوزه جذب گردشگر خارجی وجود دارد، فراهم نبودن امکان صدور ویزا در پایانه‌های مرزی است.
 
وی افزود: در گمرکات مرزی متصدیان و افراد پاسخگو به مسافران به راحتی مسافران خارجی را به کنسولگری و سفارتخانه متبوع‌شان برای تمدید ویزا برمی‌گردانند، تا آنها بعد از انجام امور مربوط به تمدید دوباره به مرز ما وارد شوند.
 
امامی رفع این مشکلات را خواستار شد، ادامه داد: در صورت فراهم شدن بسترهای مورد نیاز، می‌توان بیشتر و جدی‌تر از گذشته برای جذب گردشگر خارجی به مناطق مختلف آذربایجان غربی همت کرد.
 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بر ضرورت داشتن برخورد مناسب و خوشرویی در بدو ورود مسافران تاکید کرد، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف از اتوبوس‌هایی که به مرز وارد می‌شوند، کنترل‌های مختلف به عمل می‌آورند.
 
وی با اشاره به اینکه این قبیل مسائل خاطره تلخی برای مسافر خارجی ایجاد می‌کند، بیان داشت: یکی از سیاست‌های عمده دولت افزایش دادن سفرهای گروهی است.
 
وی با اشاره به اینکه هزینه‌ سفرهای گروهی اندک بوده و در مدت زمان کم می‌توان از جاذبه‌های دیدنی زیادی بازدید به عمل آورد، ادامه داد: این سفرها از مزیت‌ بی‌شماری برخوردار هستند.
 
امامی با بیان اینکه مشکلات مورد اشاره موجب از بین رفتن رغبت‌ برای انجام سفر گروهی می‌شود، بیان داشت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توان برای رفع مشکلات و موانع رشد صنعت گردشگری گام برداشت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.