بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ برگزاری سومین همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران با حضور " ترکان "

◄ برگزاری سومین همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران با حضور " ترکان "

تین نیوز | سومین نمایشگاه سد و تونل ایران با حضور مشاور ارشد رئیس جمهوری و فعالان این حوزه از فردا، دوشنبه، 28 تا 30 مهرماه به مدت سه روز در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سومین نمایشگاه پل و تونل از فردا 28  مهر در دانشگاه تهران با حضور اکبر ترکان مشاور عالی رئیس جمهوری افتتاح می شود. قرار است ترکان در این همایش با موضوع اقتصاد در طرح های سد و تونل سخنرانی کند.

رویکرد اصلی همایش سد و تونل ایران، بررسی و تبادل نظر در ارتباط با چالش های اساسی پیش روی بخش های سدسازی و تونل سازی در کشور با نگاه کاربردی و حرفه ای و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی برای نهادها و سازمان های ذیربط است.

در این همایش که با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط همچون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در تاریخ 28 الی 30 مهرماه سال 1393، در محل دانشگاه تهران، برگزار میگردد، مقالات برگزیده در زمینه محورهای همایش برای متخصصان به صورت شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد.

همچنین همزمان با برگزاری همایش، بزرگترین نمایشگاه مرتبط در کشور نیز با حضور کارفرمایان، مشاوران، پیمانکاران و شرکت های منتخب در حوزه تجهیزات و ماشین آلات و معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این همایش و نمایشگاه از 28 تا 30 مهرماه است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری پنل‌ها و میزگردها اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.