بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

جاده خلخال - فیروزآباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

جاده خلخال - فیروزآباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تین نیوز |  فرماندار خلخال گفت: با اتمام عملیات اجرایی ساخت جاده خلخال- فیروزآباد، این پروژه در سه ماهه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 

علی نظری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال تصریح کرد: عملیات ساخت جاده خلخال- فیروزآباد به اتمام رسیده و بعد از بهره‌برداری خواهد توانست خلخال را به مرکز استان متصل کند.

وی با اشاره به نیمه‌تمام بودن پروژه‌های راه‌سازی در این شهرستان افزود: از جاده خلخال- فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر نصب علائم باقی مانده و با توجه به انعقاد قرارداد نصب علائم، پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه اول سال به اتمام برسد.
فرماندار خلخال در خصوص جاده کلور – درام افزود: احداث این جاده به لحاظ ایمنی بالا مورد تأکید است و با توجه به اینکه پروژه ملی است امسال ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

نظری در خصوص وضعیت جاده خلخال – اسالم نیز تأکید کرد: این جاده یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی شهرستان با استان گیلان محسوب می‌شود و طرح بازیافت آن عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد به پیمان سپرده شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال جاری طرح بازیافت به اتمام برسد.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه محور پونل- خلخال در حال حاضر به دلیل خطر سقوط بهمن مسدود است، تأکید کرد: بعد از بهبود وضعیت جوی این محور بازگشایی می‌شود.

نظری تأکید دارد که تا زمانی که گالری و تونل‌های این جاده احداث نشده این مشکل همه‌ساله به قوت خود باقی است و در زمستان تردد در این جاده دچار مشکل می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با بهبود وضعیت جوی شهرستان پونل- خلخال تا آخر فرودین ماه بازگشایی شود.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.