بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ مدیرعامل مترو: اتفاق بود نه حادثه

◄ مدیرعامل مترو: اتفاق بود نه حادثه

تین نیوز | در پی واژگونی یک دستگاه سیلوی بتون در محوطه ساخت مترو قیام که منجر به مجروح شدن یکی از کارکنان حاضر محل شد، رسانه ها با بزرگنمایی از آن با عنوان حادثه یاد کردند.

مدیر عامل مترو تهران در گفتگو با تین نیوز، با بیان این مطلب گفت: متاسفانه ادبیات برخی از  رسانه ها موجبات اذهان عمومی را فراهم می سازد، گفت: اتفاقی که در محوطه کارگاهی مترو قیام رخ داد می تواند در همه محیط های ساخت وساز به وجود بیاید.

وی در تشریح این اتفاق اظهار داشت: محیط پیرامون مخزن بتون با خاک دستی پرشده بود که با حجیم شدن بتون موجود در آن و شکستن پایه مخزن، سیلو واژگون شده و موجب آسیب دیدگی یکی از کارکنان نزدیک به محل می شود.

درویش در پاسخ به این پرسش که آیا به منطور مقابله با این گونه اتفاقات تشکیل کمیته بحران در مترو مورد توجه قرار گرفته یا خیر؟ تاکید کرد: ساخت تونل مترو توسط پیمانکار صورت می گیرد که تمامی آنها چهار عامل که یکی از آنها توجه دقیق به رعایت نکات ایمنی است باید در دستور کار خود گنجانده باشند زیرا بدون وجود چنین پارامتری قرارداد میان مترو و پیمانکار منعقد نخواهد شد.

مدیر عامل مترو تمام پیمانکاران حاضر در پروژه های ساخت تونل را قدرتمند به لحاظ علمی و فنی توصیف کرد و گفت: پس از اطلاع از اتفاق شخصا در محل حاضر شده و موضوع را به طور خاص پیگیری کردم.

درویش حال فرد آسیب دیده در این اتفاق را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: چنانچه این اتفاق شب صورت نمی گرفت قطعا هیچ یک از کارکنان دچار آسیب نمی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.