بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

نقش اتصال منطقه آزاد چابهار به شبکه ریلی کشور

​رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به نقش اتصال منطقه آزاد چابهار به شبکه ریلی کشور، گفت: دسترسی به حمل ونقل و بهره مندی از شبکه ریلی در منطقه آزاد چابهار، کریدور ریلی کشور را تقویت خواهد کرد.

نقش اتصال منطقه آزاد چابهار به شبکه ریلی کشور
تین نیوز

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به نقش اتصال منطقه آزاد چابهار به شبکه ریلی کشور، گفت: دسترسی به حمل ونقل و بهره مندی از شبکه ریلی در منطقه آزاد چابهار، کریدور ریلی کشور را تقویت خواهد کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، سید امیر برهانی نائینی در دیدار با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، با اشاره به خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران اظهار داشت: این صندوق آمادگی دارد که با ضمانت نامه ها و بیمه نامه ها در جنبه های مختلف، دغدغه صادرکنندگان و سرمایه گذاران خارجی را مرتفع نماید.

حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت های منطقه آزاد چابهار گفت: بسیاری از کشورها برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه موضوع ترانزیت و بحث تکمیل حمل ونقل منطقه چابهار از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تکمیل این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی عاید تجارت کشور خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.