بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ ضرورت حاکمیت تفکر تجاری‌سازی در راه‌آهن

بعد از فرآیند خصوصی‌سازی در راه‌آهن که طی دو دهه‌ گذشته شکل یافت و اجرایی شد، تجاری‌سازی تفکر حاکم بر راه‌آهن از ضروریات اداره آن است که در نبود آن موضوع خصوصی‌سازی نتایج مورد انتظار را فراهم نخواهد کرد.

ضرورت حاکمیت تفکر تجاری‌سازی در راه‌آهن
تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن معتقد است بعد از فرآیند خصوصی‌سازی در راه‌آهن که طی دو دهه‌ گذشته شکل یافت و اجرایی شد، تجاری‌سازی تفکر حاکم بر راه‌آهن از ضروریات اداره آن است. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا نصرت نظامی گفت: سال ۱۳۹۷ آزمونی دیگر برای نشان دادن همت و اراده مردان و زنان آهنینی است که این شرکت معظم را تاکنون سرپا نگه‌داشته و آن را توسعه داده‌اند.

نصرت نظامی افزود: بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد برای جبران زیان ناشی از فعالیت‌های اصلی راه‌آهن، راه نسبتاً طولانی و سختی را در پیش داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن بابیان اینکه تجاری‌سازی تفکر حاکم بر راه‌آهن از ضروریات اداره آن است گفت: بعد از فرآیند خصوصی‌سازی در راه‌آهن که طی دو دهه‌ گذشته شکل یافت و اجرایی شد، تجاری‌سازی تفکر حاکم بر راه‌آهن از ضروریات اداره آن است که در نبود آن موضوع خصوصی‌سازی نتایج مورد انتظار را فراهم نخواهد کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.