بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مدیر آب سازمان پارک‌های تبریز خبر داد:

◄ کاهش ۷۰‌درصدی هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو تبریز

مدیر آب سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از کاهش ۷۰ درصدی هدر رفت آب در سازه‌های عمرانی مثل محل حفاری ایستگاه‌های مترو توسط این سازمان خبر داد.

کاهش ۷۰‌درصدی هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو تبریز
تین نیوز

 مدیر آب سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز، گفت: مشکل هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو یکی از چالش‌های ما محسوب می‌شد که در صدد رفع آن برآمدیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی علمی افزود: بدین ترتیب از طریق ایجاد علمک و اتصال آن به شبکه آب خام تبریز تا ۷۰‌درصد از میزان هدر رفت آب در این بخش‌ها جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ساماندهی آب‌های سطحی و جلوگیری از هدر رفت آب در ایستگاه‌های مترو تا امروز چندین جلسه با حضور کارشناسان مترو و معاونت‌های خدمات شهری مناطق و مسئولان فضای سبز با کارشناسان سازمان پارک‌ها برگزارشده است.

مدیر آب سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط این بخش، اظهار داشت: اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در میدان ماشین‌سازی قراملک، اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در اول خانه‌سازی، ایجاد علمک در ایستگاه مترو تقاطع دامپزشکی و آخونی از این جمله به شمار می‌رود.

علمی یادآور شد: همچنین ایجاد علمک برای بارگیری از ایستگاه مترو لاله با همکاری شهرداری منطقه سه تبریز از دیگر این موارد به شمار می‌رود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.