بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ ساعت کار مترو تهران در دهه اول محرم افزایش یافت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت کاری تمامی خطوط هفت گانه مترو پایتخت در دهه اول محرم خبر داد.

ساعت کار مترو تهران در دهه اول محرم افزایش یافت
تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت کاری تمامی خطوط هفت گانه مترو پایتخت در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی عبدالله پور گفت: به منظور رفت و آمد عزاداران حسینی سرویس دهی ناوگان مترو تهران نیم ساعت در ساعات شامگاهی افزایش یافت.

وی افزود: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت پایانی ناوگان مترو تهران و حومه تا ساعت ۲۲ تعیین شده بود که با توجه به ایام ماه محرم و برگزاری آیین های مختلف در سطح شهر تصمیم گرفته شد این ساعت به ۲۲ و ۳۰ دقیقه افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: هیچ تغییری در سرفاصله حرکت قطارها ایجاد نشده و ناوگان مترو تهران در کلیه خطوط تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در خدمت شهروندان است.

 خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر طول و حدود ۴۰ ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.

خط هفت مترو تهران نیز به‌طول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

همچنین ناوگان مترو تهران در هفت خط و ۱۴۱ ایستگاه فعال است که در حال حاضر خط یک مترو دارای ۲۹ ایستگاه به اضافه سه ایستگاه انشعابی است.

خط ۲ دارای ۲۲ ایستگاه، خط سه دارای ۲۵ ایستگاه، خط چهار دارای ۱۹ ایستگاه به اضافه سه ایستگاه انشعابی، خط پنج دارای ۱۱ ایستگاه به اضافه ۲ ایستگاه انشعابی خط ۶ هفت نیز هر کدام حدود ۱۵ ایستگاه فعال دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.