بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ بودجه اختصاص یافته به شهر فرودگاهی امام پاسخگوی نیازها نیست / لزوم ورود وزارتخانه‌ها برای تامین زیرساخت‌ها

◄ بودجه اختصاص یافته به شهر فرودگاهی امام پاسخگوی نیازها نیست / لزوم ورود وزارتخانه‌ها برای تامین زیرساخت‌ها

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه بودجه تخصیص یافته برای توسعه فرودگاه امام، پاسخگوی نیازهای این طرح نیست، گفت: برای توسعه فرودگاه امام، در کنار تامین اعتبار، لازم است وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط، به منظور تامین زیرساخت ها ورود پیدا کنند.

نبی اله احمدی، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با تاکید بر اینکه بودجه تخصیص یافته برای توسعه فرودگاه امام، قطعا پاسخگوی نیازهای این طرح نیست اظهار کرد: نیازهای مختلفی در فرودگاه امام وجود دارد؛ از جمله هتل، امکانات خاص برای مسافرانی که قصد دارند در آینده از این فرودگاه به عنوان ترانزیت استفاده کنند، ترمینال دوم مسافربری و سایر ساخت و سازهایی که نیازمند اقدامات لازم است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز شدیدی برای توسعه فرودگاه امام احساس می شود، گفت: فرودگاه های کشورهای منطقه، علیرغم نامناسب تر بودن موقعیت شان نسبت به ایران، پیشرفت قابل توجهی در این زمینه کسب کرده اند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، افزود: با توجه به اینکه مرکزیت ایران نسبت به دیگر کشورهای منطقه بالاتر است، لذا باید فرودگاه امام از جهات مختلف تقویت شود، این در حالی است که اعتبار اختصاص یافته برای توسعه آن، محدود است.

احمدی، یادآور شد: اگرچه این رقم بودجه (معادل 70 میلیارد تومان) محدود است، اما برای شروع خوب است و می تواند آغازگر اقدامی باشد که انگیزه لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، به زیرساخت های لازم برای توسعه فرودگاه امام اشاره کرد و افزود: مسیر رفت و آمد به فرودگاه، تقریبا تامین شده اما زیرساخت های لازم در اطراف فرودگاه مثل آب، برق، گاز و مسائل این چنینی، هنوز فراهم نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت توسعه فرودگاه امام، لازم است دولت، زیرساخت های لازم را فراهم کند.

احمدی، اظهار کرد: برای توسعه فرودگاه امام، در کنار تامین اعتبار، لازم است وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط، به منظور تامین زیرساخت ها ورود پیدا کنند.

وی در پایان گفت: وضعیت فرودگاه امام، نامناسب نیست، اما در عین حال در شان جمهوری اسلامی ایران هم نیست، لذا ضروری است که فرودگاه مجهز و کامل تری داشته باشیم تا به لحاظ اقتصادی، در آینده کشور موثر باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.