بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در گیلان

تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در استان توزیع شده است.


توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در گیلان
تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در استان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز مرادی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.

وی به نحوه توزیع لاستیک خودور‌های سنگین حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و برای مینی بوس‌ها به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طرح توزیع لاستیک با هدف حمایت از شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از تابستان پارسال تاکنون در حال اجراست .

فریبرز مرادی افزود: برای وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری با ظرفیت ۲۰ تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر متقاضی دریافت لاستیک می‌توانند با به همراه داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان و مدارک شناسایی خودرو به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.