بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

روکش و لکه گیری از محورهای گیلان با هدف تردد ایمن

در سه ماهه اول سال جاری، روکش و لکه گیری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

روکش و لکه گیری از محورهای گیلان با هدف تردد ایمن
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سه ماهه اول سال جاری، روکش و لکه گیری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی نیک فهم با بیان اینکه روکش و لکه گیری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان گیلان طی امسال انجام شده است، اظهار کرد: این اقدامات با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

وی همچنین از روکش تقویتی ۳۴.۸ کیلومتر با آسفالت گرم در جاده های استان خبر داد و تصریح کرد: روکش تقویتی با آسفالت گرم با تناژ کل ۳۵ هزار ۷۰۰ تن به انجام رسیده است.

نیک فهم هدف از نگهداری راه ها را کاهش میزان خرابی جاده، افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی و کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح عبور مناسب دانست و تاکید کرد: این اداره کل با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت راه های شریانی و اصلی و روستایی استان می کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۷.۵ کیلومتر آسفالت و روکش راه های روستایی و فرعی گیلان نیز در سه ماهه اول امسال انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۸.۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی و ۲۹ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی و فرعی انجام شده است.

وی گیلان را یکی از قطب های مهم گردشگری در کشور دانست و بیان کرد: ساخت پروژه های عمرانی در سطح استان، راه های روستایی را تبدیل به یک شریان مهم در گیلان کرده و لذا توجه به راه های روستایی حائز اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی استان مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان هزینه را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری طول بیشتری از راه ها را برای تردد ایمن، آسفالت و آماده بهره برداری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    سلام من درروستای شیخ محله کوچه شهید مهندس رضایی بعداز هند خاله هستم کوچه اول سمت راست 20سال 25متر کوچه آسفالت نشده خواهشن رسیدگی کنید ممنون از مسولین گیلان