بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی منگان در مجتمع بندری انزلی

تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی ۱۵ تنی منگان در مجتمع بندری انزلی با بهره گیری از توان متخصصان و مهندسان داخل کشور

تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی منگان در مجتمع بندری انزلی
تین نیوز

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی ۱۵ تنی منگان در مجتمع بندری انزلی با بهره گیری از توان متخصصان و مهندسان داخل کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بهرام زراعت طلب امروز یک شنبه ۱۷ تیرماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جرثقیل به منظور افزایش توان عملیاتی و لجستیکی مجتمع بندری انزلی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت.

زراعت طلب افزود: اسکراب و رنگ آمیزی سازه، تغییر سیستم کنترل الکتریکال، تعمیر و بازسازی تابلوهای برق، سرویس الکترو موتورها و گیربکس ها و همچنین تعمیر اتصالات بالانسر از جمله اقدامات انجام شده بر این جرثقیل بود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از جرثقیل ریلی منگان، تصریح کرد: پایین بودن استهلاک و هزینه های تعمیر و نگهداری، جلوگیری از آلودگی محیط زیست به دلیل برقی بودن و همچنین  استفاده حداکثری از توان تجهیزات موجود اداره کل از جمله مزایای استفاده از این جرثقیل است.

زراعت طلب با بیان اینکه پس از آزمایش و راه اندازی، جرثقیل آماده به کار بوده و جهت بهره برداری در اختیار واحد عملیات مجتمع بندری انزلی قرار گرفت، تاکید کرد: ایجاد شرایط بهره برداری ایمن از تجهیزات استراتژیک بندر، افزایش توان عملیات تجهیزات بندری، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات بندری و همچنین بالا بردن میزان آماده بکاری جرثقیل های استراتژیک مجتمع بندری انزلی از جمله اهداف تعریف شده در این پروژه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.