بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ مجتمع خدمات و رفاهی در گیلان تا پایان ۱۴۰۳

با حضور غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، جلسه بررسی مجتمع های خدمات رفاهی در راه های مواصلاتی استان برگزار شد.

بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ مجتمع خدمات و رفاهی در گیلان تا پایان ۱۴۰۳
تین نیوز

جلسه بررسی مجتمع های خدمات رفاهی در راه های مواصلاتی با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان، معاونین توسعه مدیریت و منابع، حمل ونقل و رؤسای ادارات حراست، ایمنی راه و حریم، امور بازرگانی و سرمایه گذاری استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، جلسه بررسی مجتمع های خدمات رفاهی در راه های مواصلاتی استان برگزار شد.

نیک فهم در ابتدای جلسه با تشکر از حضور پرشور و گسترده همه همکاران در صندوق های رای جهت انتخاب رئیس جمهور  افزود که یاد و خاطره همه شهدای به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان را باید گرامی بداریم  و به روح و روان آن ها درود می فرستیم و  باید با تمام توان  اهداف دولت خدمتگزار و مردمی شهید رئیسی را سرلوحه کار ما قرار دهیم.

وی بیان کرد: در استان گیلان تعداد ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی که شامل بخش های پمپ بنزین، نمازخانه، واحد تجاری و سرویس های بهداشتی است، در حال فعالیت است و ۱۳ پروژه نیز توسط بخش خصوصی در سطح استان در حال احداث است که با هدف گذاری این اداره کل، بهره برداری از ۳ پروژه تا پایان سال انجام می شود، نیک فهم در پایان اشاره کرد که در سال ۱۴۰۳ نیز ۳ پروژه مجتمع خدمات رفاهی نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.