بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

رشد چشمگیر پروازهای خارجی از فرودگاه سردار جنگل

تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از دو پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

رشد چشمگیر پروازهای خارجی از فرودگاه سردار جنگل
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه گیلان از رشد کم نظیر پروازهای خارجی از این فرودگاه خبر داد و گفت: تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از دو پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحسن میرحسینی از رشد چشمگیر و کم نظیر پروازهای خارجی در این فرودگاه خبر داد و اظهار کرد: تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در چند ماه اخیر از دو پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

مدیر کل فرودگاه گیلان با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به استان گیلان گفت: پس از رایزنی ها و تبیین ظرفیت های گردشگری استان گیلان توسط چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی، شاهد ورود شرکت هواپیمایی العراقیه به فرودگاه رشت و استقبال خوب گردشگران عراقی و افزایش چشمگیر پرواز از مسیرهای بغداد، نجف و بصره بودیم.

میرحسینی بیان کرد: در حال حاضر شرکت های پویا، العراقیه، ایرتور و پارس ایر در روزهای مختلف هفته از فرودگاه رشت به شهرهای بغداد، نجف و بصره پرواز دارند.

وی با اشاره به برقراری مسیر پروازی جدید «رشت ایروان رشت» گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی آساجت نیز در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته به کشور ارمنستان در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل استان گیلان تصریح کرد: این فرودگاه به لحاظ سیستم های ناوبری و زیرساخت های هوانوردی استعداد بسیار بالایی را برای پذیرش پروازهای داخلی و خارجی دارا بوده و هماهنگی های لازم جهت برقراری پرواز به آستراخان روسیه و کشور ترکیه نیز در آینده نزدیک در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.