بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

مرکز ساخت و تعمیرات انواع شناورها در مجتمع بندری انزلی آماده انعقاد قرارداد است

این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر پیش بینی شده است.

مرکز ساخت و تعمیرات انواع شناورها در مجتمع بندری انزلی آماده انعقاد قرارداد است
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه پروژه مرکز ساخت و تعمیرات انواع شناورها (کشتی سازی) در مجتمع بندری انزلی آماده انعقاد قرار داد است، گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون در هیچ کدام از بنادر کشور تجربه حضور مجموعه ساخت و تعمیرات کشتی وجود نداشت لذا تیپ قراردادی هم در این زمینه نداشتیم که در صورت توافق با پیمانکار به امضا برسانیم.

یونسی با بیان اینکه پیش نویس قرارداد آماده و به سازمان بنادر جهت تصویب به هیات عامل ارسال شد، افزود: پس از بررسی های کارشناسی؛ تیپ قرارداد آماده شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیمانکار مربوطه هفته گذشته طرح نهایی خود را طی نامه ای به این اداره کل اعلام داشت، خاطرنشان کرد: در آستانه انعقاد قرارداد هستیم.

یونسی با اشاره به اینکه در فاز نخست ۶ هکتار زمین برای احداث کارخانه کشتی سازی در مجتمع بندری انزلی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در صورت موفقیت چشمگیر طرح، امکان افزایش زمین تا ۱۵ هکتار وجود دارد.

وی با اشاره به بهره گیری درست از زیرساخت ها و فرصت ها، ادامه داد: زمین در نظر گرفته شده برای راه اندازی مجتمع کشتی سازی از سال ها قبل محل دپوی گل و لای حاصل از لایروبی بود که هم اکنون تسطیح شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تاکید بر اینکه دسترسی مستقیم از خشکی به دریا و بالعکس برای حرکت دادن کشتی های ساخته شده، از جمله مهمترین مزایای زمین پیش بینی شده برای راه اندازی کارخانه کشتی سازی در مجتمع بندری انزلی است، گفت: کشتی سازی هایی که در شمال کشور فعالیت می کنند با مشکل عمق مواجه هستند و این موضوع در بندرانزلی وجود ندارد و کشتی ها با آبخور ۵ متر می توانند وارد شوند.

وی با بیان اینکه پروژه مرکز ساخت و تعمیرات انواع شناورها (کشتی سازی) در مجتمع بندری انزلی آماده انعقاد قرار داد است، گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.