بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

رفع ضرب الاجل ناهماهنگی های حوزه HSE در مجتمع بندری انزلی

نشست ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به منظور ارائه گزارش ارزیابی جامع وضعیت شاخص های HSE در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

رفع ضرب الاجل ناهماهنگی های حوزه HSE در مجتمع بندری انزلی
تین نیوز |

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در دومین نشست ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بنادر گیلان باتوجه به عدم انطباق های اعلام شده و دلایل آن در بخش های حاکمیتی و بخش خصوصی تاکید کرد: با همکاری معاونت ها باید این موضوعات رفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دومین نشست ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به منظور ارائه گزارش ارزیابی جامع وضعیت شاخص های HSE در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات مرتبط و نمایندگان HSE واحدها برگزار شد.

در این نشست مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل عدم انطباق های اعلام شده و دلایل آن را در بخش های حاکمیتی و بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری انزلی بیان داشت.

حسین یونسی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست با بیان اینکه با همکاری معاونت ها باید این موضوعات رفع شود، اظهار داشت: در راستای ایمن سازی بنادر و دارایی های آن و همچنین آمادگی مقابله با آسیب های شناسایی شده در بخش HSE، باید این موضوعات به گونه ویژه ای مورد توجه تمام بخش های اداره کل و بندر قرار گیرد.

یونسی افزود: تا سومین جلسه ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان باید تمام موارد پیگیری مستمر قرار گیرند و رفع شوند. مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه در ایمن سازی بنادر گیلان اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: در بحث امتیاز شاخص های HSE رشد داشته ایم اما باید دلایل عدم کسب برخی امتیازات پیگیری شود و جلسات کارشناسی به منظور ارتقای وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بندر در دستور کار واحدها قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست عدم انطباق های اعلام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه ایده ها و نظرات کارشناسی مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.