بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

اعلام محدودیت ترافیکی در گیلان/ شناسایی عامل توهین به شهروندان شمالی

رئیس پلیس فتا استان گیلان از شناسایی فردی که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اقدام به توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

اعلام محدودیت ترافیکی در گیلان/ شناسایی عامل توهین به شهروندان شمالی
تین نیوز |

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و تعطیلات پیش رو به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای رشت قزوین و آستارا اردبیل و برعکس اعمال می شود.

صفاری افزود: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در تاریخ های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در محور امامزاده هاشم (سراوان) ـ لوشان و در محور قدیم رشت ـ لوشان و برعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور اردبیل - آستارا و برعکس نیز، تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در تاریخ های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ممنوع است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ساعت هفت صبح تا ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور ماه محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور آزادراه منجیل به صورت یکطرفه انجام خواهد شد، بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی، ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

شناسایی عامل توهین به شهروندان شمالی در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس فتا استان گیلان از شناسایی فردی که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اقدام به توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

سرهنگ امیرحسین نقی مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار ویدئویی با محتوای توهین قومیتی در فضای مجازی در چند روز گذشته، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام هماهنگی قضائی اقدامات برای شناسایی این فرد انجام شد، گفت: ماموران محل زندگی این خانم جوان را در رشت شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهم ۱۹ ساله پس از حضور در پلیس فتا با مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کرد که این متهم با ابراز پشیمانی و ندامت، انگیزه خود از بزه انتسابی را افزایش دنبال کننده برای درآمدزایی تبلیغاتی از طریق اینستاگرام اعلام کرد.

سرهنگ نقی مهر با اشاره به اینکه طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، جرم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف بر فضای مجازی و قاطعیت در برخورد با جرائم، در کمترین زمان ممکن با اشخاص خاطی که به هر ترتیب باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین شهروندان شوند، برخورد می کند.

رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.