بازدید سایت : ۶۵۶۹۵

ارتقای شاخص های HSE مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۳

در 6 ماهه نخست سال 1403 شاخص های HSE مجتمع بندری انزلی ارتقا یافت و تاکنون هیچ حادثه ای که منجر به آتش سوزی و حریق گردد به وقوع نپیوسته است.

ارتقای شاخص های HSE مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۳
تین نیوز |

رییس اداره HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: در 6 ماهه نخست سال 1403 شاخص های HSE مجتمع بندری انزلی ارتقا یافت و تاکنون هیچ حادثه ای که منجر به آتش سوزی و حریق گردد به وقوع نپیوسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، احمد غفارزاده با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزش برای پرسنل اداره کل و شرکت های فعال در مجتمع بندری، شناسایی نقاط پر ریسک مجتمع بندری و انجام ارزیابی ریسک حریق به روش ارزیابی مهندسی ریسک حریق FRAME، پایش مستمر ابنیه ها، مخازن، سیلوها و انبارها بویژه انبار کالاهای خطرناک توسط تیم ایمنی و پیشگیری حریق و همپنین انجام گشت های محوطه توسط تیم های مختلف ایمنی و آتش نشانی در تمامی ساعات شبانه روز از جمله اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش حوادث همچون حریق شده است.

غفارزاده افزود: در این 6 ماه 4 هزار و 673 نفر ساعت برای پرسنل شرکت ها و اداره HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دوره آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع ارائه خدمات به دستگاه ­های اجرایی استانی در سال 1403، خاطرنشان کرد: مجموع ساعت کارکرد نفرات اعزامی، 435 نفر ساعت و مجموع ساعت کارکرد خودروی اعزامی برابر با 168 ساعت بوده است.

غفارزاده با بیان اینکه 8 مانور در 6 ماهه نخست 1403 توسط اداره HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندرانزلی برگزار شده است، عنوان کرد: مانور کالای خطرناک و مانور هماهنگ شده هرکدام دو مورد و 4 مورد مانور غیرمترقبه در این بندر برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.