◄ درخواست از مسئولان برای رسیدگی به پارکینگ گمرک مرز خسروی
با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.
یک راننده کامیون گفت: با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.
به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: برای ورود به مرز خسروی سه هزینه باید توسط رانندگان پرداخت شود.
وی افزود: یکی از این هزینه ها مربوط به خروج از شهر قصر شیرین و به مبلغ پنجاه هزار ریال است که از رانندگان در یافت می شود در حالی که رانندگان از داخل شهر قصر شیرین تردد نمی کنند.
او افزود: 2 هزینه دیگر نیز بابت پارکینگ، نوبت و نظافت و مبلغ حدود 330 هزار ریال است که از رانندگان دریافت می شود.
بیشتر بخوانید:
صف هفت کیلومتری کامیون ها در گمرک مرز سومار
شریعتی عنوان کرد: با وجود دریافت این هزینه ها، هیچ ساماندهی برای تردد کامیون ها صورت نمی گیرد و ازدحام کامیون ها در این مرز موجب ساعت ها انتظار آنان می شود و وضعیت سرویس های بهداشتی داخل گمرک نیز بسیار بد بوده و در واقع هیچ یک از آنها کار نمی کند.
این راننده کامیون در ادامه از مسئولان سازمان راهدار ی و حمل و نقل جاده ای، مسئولان گمرک، شهرداری قصر شیرین، دهداری خسروی، گمرک خسروی، راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه و دیگر مسئولان مرتبط خواست با توجه به مبالغی که از رانندگان دریافت می شود حداقل بخشی از آن را برای راحتی و آسایش آنان هزینه گردد.