بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

◄ مزایده ۵۰ لکوموتیو متوقف به کجا رسید؟

اواخر اردیبهشت ماه بود که مدیرعامل راه آهن از واگذاری 50 لکوموتیو متوقف شده از طریق مزایده عمومی خبر داد این در حالی است که به نیمه پایانی تیرماه نزدیک می شویم اما خبری از این وعده نیست.

 مزایده ۵۰ لکوموتیو متوقف به کجا رسید؟
تین نیوز

اواخر اردیبهشت ماه بود که مدیرعامل راه آهن از واگذاری 50 لکوموتیو متوقف شده از طریق مزایده عمومی خبر داد این در حالی است که به نیمه پایانی تیرماه نزدیک می شویم اما خبری از این وعده نیست.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن، اواخر اردیبهشت ماه امسال همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی وعده داد که برای جبران غفلت های چند ده ساله و در راستای قانون برنامه هفتم و شعار سال، نهضت احیای لکوموتیوهای متوقف با هدف افزایش تعداد لکوموتیو فعال را با مشارکت مردم آغاز می کنیم.

این مقام مسئول شرکت راه آهن گفت در خرداد ماه 50 لکوموتیو متوقف طولانی مدت از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد این درحالی است که به نیمه پایانی تیرماه نزدیک می شویم اما از این واگذاری خبری نیست.

بیشتر بخوانید:

واگذاری 50 لکوموتیو متوقف شده از طریق مزایده عمومی

واگذاری لوکوموتیوهای دولتی دام بزرگی است!

گرچه دیروز خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که جزئیات این واگذاری اعلام شده اما نه در درگاه شرکت راه آهن خبری از این واگذاری اعلام شده نه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اطلاعاتی از این مزایده در دسترس است.

خبرگزاری تسنیم آورده است که  متقاضیان برای دریافت اسناد این مزایده  می توانند حداکثر تا ساعت 19 روز پنجشنبه 21 تیرماه 1403 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir  مراجعه کنند.

به روایت تسنیم  و با استناد به اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام امور «فروش 4 دستگاه لکوموتیو متوقف بیش از 5 سال از نوع سبک 8G GM» ، «فروش 10 دستگاه لکوموتیو رومانی626  LDE  متوقف بیش از 5 سال» ، «فروش 6 دستگاه لکوموتیو از نوع سنگین 26 GT GM متوقف بیش از 5 سال» ، «فروش 19 دستگاه لکوموتیو متوقف بیش از پنج سال از نوع سبک 12 G GM » و «فروش 11 دستگاه لکوموتیو متوقف بیش از 5 سال از نوع هیتاچی (10HD) » از طریق برگزاری مزایده به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    اگر سرمایه گذاری ریلی مداوم و ادامه دار باشد باید در دهه دیگر شاهر ترانزیت شرق و غرب باشیم