بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

◄ رانندگان کامیون: کرایه های حمل کالا صلواتی شده است/ کسی به فکر نوسازی کامیون ها نیست

رانندگان کامیون می گویند کرایه های حمل کالا آنقدر کم شده که می توان گفت حمل و نقل جاده ای کالا و حمل بار با کامیون صلواتی شده است.

رانندگان کامیون: کرایه های حمل کالا صلواتی شده است/ کسی به فکر نوسازی کامیون ها نیست
تین نیوز

رانندگان کامیون می گویند کرایه های حمل کالا آنقدر کم شده که می توان گفت حمل و نقل جاده ای کالا و حمل بار با کامیون صلواتی شده است.

به گزارش تین نیوز، برخی رانندگان کامیون در این زمینه تاکید کردند: از عید به بعد وضعیت حمل بار مطلوب نبوده و حمل اغلب بارها با تعرفه های صلواتی و پایین بوده است.

آنان افزودند: در کنار حمل بار با کرایه های کم و ناچیز، بارهای تحمیلی از لحاظ ابعاد و اوزان و با مقصدهای ناکجا آباد با کرایه هایی با پرداخت یک ماهه تا چند ماهه!!!(فولاد های بناب و ذوب آهن و...) نیز بر مشکلات رانندگان کامیون افزوده است.

رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای عنوان کردند: اگه این وضعیت به همین روال پیش برود بعید است نه صاحبان کامیون های فرسوده تمایلی به نوسازی ناوگان فرسوده داشته باشند و نه صاحبان کامیون‌ های نو و وارداتی از پس این اقساط کمرشکن و هزینه های نجومی بربیایند و کلا از توان یک انسان عادی و نرمال خارج است که بتواند در برابر زیاده خواهی های صاحبان فرصت طلب کالا و بار طاقت و تاب بیاورد.

این رانندگان افزودند: پنج ماه از سال تمام شده و فعلا وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نیست،  کارخانه ها به خاطر کمبود انرژی یا کاملا تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و متقابلا کارگران و کارکنان این شرکت ها و کارخانه ها بیکار.

آنان تاکید کردند: اگر تولیدی در کار نباشد برای کامیون‌داران هم وضع مطلوبی نخواهد بود و می طلبد که با حساب و کتاب و محاسبات کارکرد و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سیاسی کشور کار را جلو برد نه اینکه با کمبود بار و اعمال تعرفه های پایین (تعرفه های چهار سال پیش) با حمل بارهایی با تناژهای بالا و نامتعارف و فروش گازوئیل و خصوصی سازی پایانه ها و بومی گرایی و... هزینه ها را جبران کرد و اصولا تا چه زمانی از می توان از این مسکن های درد پنهان کن استفاده کرد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم

    با شرایط فعلی حاکم بر صنف حمل و نقل باری و مسافری واقعا باید کسی دیوانه شده باشد که سرمایه اش را برای خرید ناوگان هدر دهد خرید اقساطی ناوگان از هر نوع آنهم دیوانگی محض میباشد چون اصلا امکان پرداخت اقساط آن وجود ندارد حتی ورود به شغل رانندگی صرف هم اشتباه محض و اتلاف عمر و تباهی سلامتی و جوانی شخص میباشد چراکه اکنون متاسفانه یکی از بی ارزشترین شغلها در این مملکت به برکت زمانه شغل رانندگی شده است !!!!!

  • رضا

    هر کجا ببریم خوش حسابشن ۱۰ روز .امور دام ۵۰ روز.ایا کامیون دار از کجا بیاره خرج واستحلاک وپول راننده باربری هم شریک کامیون از صافی کرایه درد به کی بگیم .استحلاک هم خدا تومان .بعد هم امدن اضاف تناژ کردن .همه فکر می کنن ۴تن اضاف خیلی به نفعشن به خدا اشتباه میکنن هرچه بار،کم استحلاک نداری .اول باید برنامه اوزان اجرا بشه تا از شر استحلاک راحت بشیم