بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

چاپ پنج هزار بروشور راهنمای مسافران استان مازندران

چاپ پنج هزار بروشور راهنمای مسافران استان مازندران

تین نیوز | در ایام نوروز و جهت رفاه حال مسافران و هموطنان تعداد پنج هزار بروشور راهنمای مسافران توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران توزیع شد.

مهندس نصراله نژاد ، مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران با بیان این مطلب كه استان مازندران با توجه به شرایط خاص جغرافیایی سالانه به ویژه در ایام و مناسبتهای خاص پذیرای مسافران زیادی می باشد لذا این اداره كل به عنوان متولی حمل و نقل تمهیدات زیادی را برای آسایش این عزیزان در نظر گرفته است.

ایشان افزود:در راستای اهداف اداره كل 5 هزار نسخه بروشور راهنمای مسافران تهیه گردیده كه در محلهای تجمع مسافران و میهمانان نوروزی (پایانه های مسافربری ،مجتمع های خدماتی – رفاهی و... توزیع شد.

نصراله نژاد، از دیگر اقدامات این اداره كل در ایام تعطیلات نوروزی را ،تشكیل ستاد نوروزی ، نصب بنرهای حاوی پیامهای نوروزی و هشدارهای ایمنی در تمام محورهای مواصلاتی استان، تولید و پخش برنامه های مختلف از مركز صدا و سیمای مازندران در راستای تقویت و توسعه بخش حمل و نقل عمومی و به منظور اقتصادی نمودن این بخش از یك سو و ارایه خدمات مطلوب و شایسته از سوی دیگر در جهت ایجاد انگیزه و تمایل مردم به استفاده از خدمات این بخش برای رسیدن به یك حمل و نقل ایمن، سریع و اقتصادی ، شركت در برنامه های مختلف صدا و سیما، تهیه و پخش تیزرهای حاوی مطالب ایمنی، نظرسنجی از مخاطبان و بهره برداران از جاده ها، برگزاری جلسات مختلف با انجمن ها و مدیران شركتهای حمل و نقل مسافر و ... ذكر كرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.