بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

افزایش جابجایی کالا از طریق جاده های استان خراسان رضوی

افزایش جابجایی کالا از طریق جاده های استان خراسان رضوی

تین‌نیوز| مدیر كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از جابجایی بیش از شش میلیون تن کالا در خراسان رضوی طی بهار امسال خبر داد.

جواد وحدتی فرد افزود: طی سه ماهه امسال شش میلیون و یک هزار و 15 تن کالا از استان خراسان رضوی به سراسر کشور و نیز شهرستان های استان جابجا شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سه درصد افزایش را نشان می دهد.

وی گفت: تعداد سفر باری انجام شده طی این مدت در استان نیز 446 هزار و 283 دستگاه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یک درصد افزایش دارد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی همچنین تعداد پایانه های باری در استان را یك پایانه ی عمومی و چهار پایانه ی اختصاصی اعلام کرد. وحدتی فرد گفت: هم اکنون 270 شرکت حمل و نقل داخلی کالا در استان فعال است.

وی افزود: در حال حاضر همچنین 190 شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند که این رقم نسبت به بهار سال گذشته، 16 درصد افزایش دارد.

مدیر كل حمل ونقل وپایانه های استان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین 75 نمایندگی شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا در این استان مشغول به کار هستند که این رقم نیز در مقایسه با بهار 1394، 14 درصد افزایش دارد.

وحدتی فرافزایش فعالیت شركت های حمل ونقل را نشانه ی فعال تر شدن بازار عنوان نمود و تصریح كرد: حمل و نقل از این منظر که اصلی‌ترین زیر ساخت توسعه شناخته می شود و در نظام برنامه‌ریزی جوامع جایگاه کلیدی و ویژه‌ای دارد، ضمن اینكه می تواند موجب تسریع در شتاب توسعه ی بازار نیز گردد.

وی ارتقای بهره وری حمل و نقل را لازمه توسعه اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان كرد: بخش‌ حمل و نقل جاده‌ای بایستی خود را برای حضور در بازار های بزرگ تر آماده نماید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.