بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ادامه جلسات کمیته سیاستگذاری گردهمایی ایده‌های نوین در بخش ریلی مسافری

تین نیوز/هشتمین جلسه کمیته سیاستگذاری« نخستین گردهمایی ایده‌های نوین در بخش ریلی مسافری» امروز01/06/1396 در محل دفتر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته و با حضوراعضاء کمیته برگزار شد.

ادامه جلسات کمیته سیاستگذاری گردهمایی ایده‌های نوین در بخش ریلی مسافری
تین نیوز

هشتمین جلسه کمیته سیاستگذاری« نخستین گردهمایی ایده‌های نوین در بخش ریلی مسافری» در محل دفتر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته  و با حضوراعضاء کمیته برگزار شد.

به گفته دبیرانجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته، در این جلسه و در ادامه جلسات قبلی در خصوص فرایند داوری، معیارهای ارزشیابی وامتیازدهی ایده‌ها و انتخاب هیئت داوران تبادل نظر شد.

وی ادامه داد : داوری در مورد ایده ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و تا این ساعت  نیز ایده های زیادی  به انجمن ارسال شده است. در نظر است گروه داوری از خبرگان صنعت ریلی, اساتید دانشگاه و کارآفرینان محیط کسب و کار انتخاب شوند.

 خاطر نشان می‌شود  فراخوان «نخستین گردهمایی ایده‌های نوین در بخش ریلی مسافری» در مردادماه توسط  انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته و با مشارکت شرکت راه آهن انجام شد.

مهلت ارسال ایده‌ها تا 11 شهریور است و گردهمایی نیز در تاریخ 25 مهرماه با معرفی 6 ایده برتر و اهدای جوایز نقدی درسالن اجتماعات راه‌آهن برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.