بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

روکش آسفالت محور زنجان به میانه با 140 میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، از اتمام عملیات روکش آسفالت ۷ کیلومتر از محور ترانزیتی زنجان به میانه میانه با اعتباری معادل ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

روکش آسفالت محور زنجان به میانه با 140 میلیارد ریال اعتبار
تین نیوز

میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان عنوان کرد: روکش آسفالت فاز دوم این محور به طول ۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال پایان یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی، زارعی افزود: دستور کار لازم جهت خط کشی ارائه شده که طی چند روز آینده انجام می شود و در تلاش هستیم نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی و سایر اقدامات و تجهیزات مورد نیاز در این محور به سرعت انجام گیرد.

زارعی از آغاز عملیات فاز ۳ خبر داد و افزود: اجرای روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود درباره تاریخ اتمام فاز ۳ گفت: پیش بینی می شود فاز سه آزادراه زنجان_میانه تا ۲۰ روز آینده به اتمام رسد که بستگی به شرایط جوی دارد.

زارعی در ادامه گفت: اقدامات لازم برای ایمن سازی، آشکارسازی، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی رانندگی به خاطر اهمیت بالایی که دارد در حال انجام است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.