بازدید سایت : ۳۶۱۸۷
مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران خبر داد:

◄ کیفیت زندگی در شهر تهران باید ارتقا یابد / افتتاحیه سومین جشنواره مشکات در مراسم اختتامیه دومین جشنواره

◄ کیفیت زندگی در شهر تهران باید ارتقا یابد / افتتاحیه سومین جشنواره مشکات در مراسم اختتامیه دومین جشنواره

تین نیوز | مراسم اختتامیه دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات، صبح امروز، 29 اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از مرکز همایش های برج میلاد، ابوالفضل رفیع، مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در ابتدای این مراسم گفت: فرهنگسازی از دوران آموزش ورود و از راه آموزش های شهروندی به پذیرش عمومی و تحولات رفتاری می انجامد.

وی تصریح کرد: کلید ماموریت های شهروندی که در محیط شهروندی رخ می دهد، زمانی با ماندگاری و اجرای درست همراه است که مدیران امور شهری و همچنین شهروندان برای پذیرش اجرا و همراهی با آن آموزش دیده باشند.

مدیرکل آموزش های شهروندی با بیان اینکه جشنواره مشکات شهروندان را در غالب های مختلف وارد عمل و موضوعات مختلف زندگیشان می کند، اظهار داشت: می دانیم که در محیط های پویای شهری امروز، بینش و کنش در چالشی مستمر هستند.

وی اذعان کرد: این جشنواره پاسخی به برنامه و دیدگاه نوین مدیریت شهر تهران و اینکه جوامع امروز را نمی توان بدون مشارکت شهروندان دانست، است.

رفیع افزود: برپایه های فرهنگ و ارزش های ایران اسلامی، ژرف‌نگری و نگاه به آینده سهم مردم و شهرمان را در آینده و جهان باید تعریف کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر تهران را باید زیست پذیر کنیم و کیفیت زندگی در آم را از همه نظر ارتقاء بخشیم خاطرنشان کرد: تهران ما شهروندان تهرانی با تجربیاتی که در رویداد های اجتماعی مانند جشنواره مشکات کسی می کنند و تحولی که در بینش آنها نسبت به محیط زندگی پیش می آید همواره مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش های شهروندی در پایان یادآور شد: امروز علاوه بر مراسم اختتامیه، به صورت همزمان مراسم افتتاحیه سومین جشنواره مشکات را خواهیم داشت و امید است که بتوانیم با مشارکت شهروندان دوره سوم جشنواره را آغاز  کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.