بازدید سایت : ۳۶۵۲۸
براساس اعلام سازمان تاکسی‌رانی صورت می‌گیرد:

◄ تاکسی‍رانی شهر تهران و تدابیر ویژه برای نمایشگاه شهرآفتاب

◄ تاکسی‍رانی شهر تهران و تدابیر ویژه برای نمایشگاه شهرآفتاب
|

تین‌نیوز| خدمات‌رسانی سازمان مدیریت‌ و‌ نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به علاقه‌مندان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب در دستور کار قرار این بخش قرار گرفت.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت سال 95 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و سازمان تاکسیرانی در حوزه جابه‌جا‌یی بازدیدكنندگان حضور فعالی خواهد داشت.
 
با توجه به استقبال همیشگی مردم از نمایشگاه كتاب تهران، سازمان تاكسی‌رانی از 9 مبدأ برای انتقال بازدیدكنندگان به مقصد نمایشگاه شهر آفتاب سرویس‌رسانی دارد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده، در ایام برپایی نمایشگاه از مسیرهای پایانه ارم در منطقه 1، پایانه نوبنیاد منطقه 1، میدان صنعت منطقه 2 ، میدان رسالت منطقه 4 ، میدان آزادی منطقه 5، ترمینال شرق منطقه 13 ، پایانه خاوران منطقه 15، پایانه مترو نعمت‌آباد منطقه 19 و یک مسیر برون شهری نیز از فرودگاه امام خمینی که از پیش تعیین شده است آماده هستند تا علاقه‌مندان و بازدیدكنندگان را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. 

بر این اساس در مجموع 350 دستگاه تاكسی ویژه با نرخ مناسب این 9 مسیر را پوشش خواهند داد و در همین راستا، كار جانمایی ایستگاه تاكسی‌ها در مناطق مذکور صورت گرفته و امید می‌رود از روز 15 اردیبهشت‌ماه خدمات رسانی در ساعات کاری نمایشگاه آغاز شود و تا پایان نمایشگاه ادامه خوبی داشته باشد.
 
از دیگر خدمات درنظر گرفته شده این سازمان، اختصاص 50 دستگاه تاکسی ویژه بانوان و 50 دستگاه تاكسی هیبرید برای خدمات VIP است که، خدمات‌رسانی رایگان تاکسی‌های «ون» در محوطه شهرآفتاب از متروی این شهر و پارکینگ‌ها به سالن‌های اصلی چون سنوات گذشته و نمایشگاه‌های مشابه به قوت خود باقی است.

البته قیمت خدمات‌رسانی در این مسیر از سوی سازمان تاکسیرانی در جدولی اعلام شده که علاقمندان می توانند برای اطلاع از آن به سایت تاکسرانی مراجعه کرده و با ریز قیمت‌ها آشنا شوند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.