پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک مترو
شهردار تبریز از پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: موفقیت این تستها، زمینهساز استمرار برنامههای تجهیز خط یک خواهد بود.
شهردار تبریز از پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: موفقیت این تستها، زمینهساز استمرار برنامههای تجهیز خط یک خواهد بود.
«صادق نجفی» در بازدید از آخرین تستهای گرم خط یک با بیان این مطلب گفت: تست گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز شامل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت و سوزنهای ارتباطی ایستگاه شماره 10 (ایستگاه شهید بهشتی) با یک رام قطار با موفقیت کامل انجام شد.
وی ادامه داد: با اضافه شدن این خط به مسیر بهرهبرداری واگنهای خط یک، شاهد کاهش مدت انتظار مسافر در ایستگاهها خواهیم بود و بعلاوه امکان افزایش تعداد قطارها و کاهش فاصله زمانی حرکت رامها نیز خواهیم بود.
شهردار تبریز با بیان اینکه مترو، مهمترین اولویت شهرداری تبریز در چهار سال گذشته بودهاست، متذکر شد: شهرداری تبریز، در چهار سال گذشته، با تزریق بیش از 1450 میلیارد تومان به پروژه قطار شهری، حدود ۱.۷ برابر مجموع تزریقات شهرداری و دولت در 10 سال منتهی به سال 92 را در این پروژه مهم، هزینه کردهاست.
نجفی یادآور شد: به زودی، با نصب پلههای برقی و تکمیل سایر اجزای بصری و فیزیکی، شاهد افزایش چشمگیر بهرهبرداری عمومی از مترو و در نتیجه، تاثیرگذاری ترافیکی در محدوده متراکم مرکز شهر خواهیم بود.