بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

بروز رسانی سیستم‌های ناوبری را اولین وظیفه بدانیم

بروز رسانی سیستم‌های ناوبری را اولین وظیفه بدانیم

تین نیوز | عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: صنعت هوانوردی کشور در همه بخش‌های مختلف نیازمند توسعه است اما  بیشترین توسعه‌ها باید در سیستم‌های ناوبری اتفاق بیفتد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، محمدعلی عبداله‌زاده طبس عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد: درآمدها و منابع مختلف مالی باید صرف خرید و تهیه قطعات ناوگان هوایی کشور شود چراکه ما امروزه نیازمند قطعات با تکنولوژی بالا و بروز هستیم.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر توسعه سیستم‌های ناوبری در کشور حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: صنعت هوانوردی کشور در همه بخش‌های مختلف نیازمند توسعه است اما به اعتقاد بنده بیشترین توسعه‌ها باید در سیستم‌های ناوبری اتفاق بیفتد.

عبداله زاه اظهار داشت: درآمدها و منابع مختلف مالی باید صرف خرید و تهیه قطعات ناوگان هوایی کشور شود چراکه ما امروزه نیازمند قطعات با تکنولوژی بالا و بروز هستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به فضای امن کشور در بین کشورهای دیگر باید تعداد پروازهای عبوری روز به‌روز افزایش یابد و از محل درآمدهای حاصل از پروازهای عبوری سیستم‌های ناوبری مورد نیاز تامین شود.

نماینده مردم فردوس، طبس و سرایان در ادامه تاکید کرد: دولت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی باید نهایت همکاری‌ها را به‌منظور تهیه و خرید تجهیزات و سیستم‌های ناوبری کشور داشته باشد.

عبداله‌ زاده در پایان خاطرنشان کرد: بسترسازی برای حمل‌ و نقل ایمن در کشور باید دغدغه اصلی مسئولان و مقامات عالی‌رتبه کشور باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.