بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

معرفی دو مورد از بهترین کشتی تفریحی کیش

برای تجربه کردن تفریحی متفاوت و جذاب در جزیره کیش، می توان با کشتی تفریحی کیش یعنی کارینا و امیرکبیر، لحظات خوشی را رقم زد.

معرفی دو مورد از بهترین کشتی تفریحی کیش
تین نیوز |

برای تجربه کردن تفریحی متفاوت و جذاب در جزیره کیش، می توان با کشتی تفریحی کیش یعنی کارینا و امیرکبیر، لحظات خوشی را رقم زد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جزیره زیبای کیش با داشتن امکانات تفریحی مختلف، خاطره ای خوش را در ذهن همه مسافران و گردشگران این منطقه به جا می گذارد. با سوار شدن بر کشتی های تفریحی کیش می توان یکی از بهترین تجربیات خوب عمر خود را رقم زد. البته ممکن است که برای انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش با چالش هایی مواجه شوید، زیرا کشتی های زیادی در این جزیره خدمات تفریحی ارائه می دهند. در این مقاله از کیش تک به معرفی ۲ مورد از بهترین کشتی های تفریحی جزیره زیبای کیش خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش از نظر طراحی و عملکرد و همچنین خدماتی که ارائه می دهند، شامل ۲ نوع کشتی کروز شبانه و کشتی های آکواریومی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کشتی های کروز شبانه کیش

سفر کردن و گشت و گذار شبانه روی دریای زیبای خلیج فارس، تفریحی بی نظیر و هیجان انگیز محسوب می شود که کشتی های کروز این امکان را فراهم کرده اند. شما می توانید با خانواده، دوستان و همسر خود سوار این کشتی تفریحی کیش شوید و شبی شاد و متفاوت را تجربه کنید. در کشتی های تفریحی کروز شبانه معمولاً استنداپ کمدی و موسیقی های زنده اجرا می شود و در کنار آن خدمات پذیرایی نیز صورت می گیرد.

کشتی تفریحی

کشتی کارینا و امیرکبیر؛ بهترین کشتی تفریحی کیش

حیف است که به جزیره زیبای کیش سفر کنید، اما لذت حضور در کشتی های تفریحی آن را از دست دهید. این کشتی ها فرصتی مناسب را برای یک سفر دریایی کوتاه و تماشای زیبایی آب های نیلگون خلیج فارس فراهم می کنند. تجربه هوای عالی و باد خنک دریا، صدای آب، غذا خوردن با ویویی بسیار زیبا، موزیک زنده و استفاده از برنامه های تفریحی شاد و مهیج، تنها گوشه ای از جذابیت های حضور در کشتی تفریحی به شمار می رود. البته زمانی می توان اوج لذت و شادی را با این روش تجربه کرد که بهترین کشتی تفریحی کیش انتخاب شود.

کشتی کارینا کیش

با انتخاب کشتی کارینا کیش، لذت حضور در یک کنسرت شناور بر روی آب های خلیج فارس را خواهید داشت. این کشتی به حدی بزرگ است که ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد و با ارائه امکانات و خدماتی متنوع، لحظات خوشی را برای مسافران رقم خواهد زد. کشتی کارینا کیش فعالیت تفریحی خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و تاکنون تلاش های زیادی را برای بهبود ارائه خدمات و جلب رضایت مراجعه کنندگان انجام داده است. عرشه های این کشتی و پنجره های بزرگ آن، امکان تماشای زیبایی های دریا را به بهترین نحو ممکن فراهم کرده است.

این کشتی تفریحی کیش با داشتن سالن های متنوع و اتاق های VIP، مکانی امن و راحت را برای گردشگران جزیره فراهم می کند. نورپردازی بسیار زیبا و سیستم صوتی با کیفیت، از جمله ویژگی های مثبت این کشتی بوده که جلوه ای شاد و مفرح به ارمغان می آورد.

آشنایی با انواع کشتی های تفریحی کیش

امکانات کشتی کارینا کیش

هر چقدر امکانات کشتی تفریحی کامل تر باشد، می توان با اطمینان خاطر بیشتری بلیت آن را رزرو کرد و از راحتی و رفاه خود در آن مطمئن بود. کشتی کارینا کیش با در نظر گرفتن همه نیازهای مسافران، امکانات متعدد و مفیدی را برای راحتی آنها ارائه می دهد. این امکانات عبارتند از:

سرویس بهداشتی

کافی شاپ

اتاق خواب

غرفه لوازم آرایشی

اتاق های VIP

غرفه نقش حنا

استیج بی نظیر برای اجرای موسیقی

رستوران

غرفه عکاسی

خدمات کشتی کارینا کیش

اجرای استند آپ کمدی

پخش زنده موسیقی

سالن اختصاصی برای تفریح و بازی کودکان و نظارت توسط مربی

گشت دریایی ۲ ساعت و نیمه

بیمه مسافران

پذیرایی شام

و نمازخانه

خدمات کشتی کارینا کیش

خدمات کشتی کارینا کیش

۲. کشتی امیرکبیر کیش

کشتی امیرکبیر کیش، یکی از لوکس ترین و جدیدترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که از ترکیه وارد کیش شده و آماده استقبال گرم از مسافران خواهد بود. این کشتی از نظر ظرفیت، بزرگترین کشتی تفریحی کیش محسوب می شود، زیرا دارای ۳ طبقه بوده و در هر سانس، ظرفیت پذیرش ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر را دارد.

کشتی امیرکبیر کیش با داشتن سالن های ویژه و امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، امکان برگزاری مراسمات فرهنگی، هنری و همایش های بزرگ را دارد. با حضور در عرشه های بزرگ و پانورامای این کشتی می توان لذتی بی نظیر را تجربه کرد. نام این کشتی در ترکیه نیس ۳ بود و در اوایل ورود به جزیره کیش با نام کشتی سلطان دریا معرفی می شد. البته در نهایت نیز اسم آن به امیرکبیر تغییر یافت.

امکانات کشتی امیرکبیر کیش

امکانات کشتی امیرکبیر کیش

اگر به فکر یک تفریح به یاد ماندنی در بستر آب های زیبای خلیج فارس هستید و فراهم بودن امکانات کامل بر روی کشتی نیز برایتان اهمیت دارد، قطعاً کشتی تفریحی امیرکبیر با ارائه خدمات متنوع و جذاب می تواند رضایت شما را جلب کند. مهمترین امکانات این کشتی تفریحی کیش عبارتند از:

سیستم های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته

فروشگاه

کافی شاپ

رستوران

سیستم صوتی پیشرفته

تجهیزات و ابزار ایمنی به روز

۱ سالن رو باز و ۳ سالن مسقف

سالن عقد و عروسی

سالن همایش

اتاق های VIP و CIP

سالن نقش حنا

خدمات کشتی امیرکبیر کیش

کشتی امیرکبیر به عنوان بزرگترین کشتی تفریحی کیش خدمات متنوع و جذابی را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین پرسنل این کشتی تمام تلاش خود را برای خوشگذرانی و رضایت مسافران بکار می گیرد. در ادامه به معرفی خدمات ارزنده کشتی امیر کبیر کیش می پردازیم.

۲ تا ۳ ساعت گشت دریایی روی آب های زیبای خلیج فارس

برگزاری کنسرت موزیک زنده

استنداپ کمدی و Dj

بیمه رایگان مسافران

پذیرایی از حضار با نوشیدنی و شیرینی

پذیرایی شام (در صورت تهیه بلیت با پذیرایی)

خدمات عکاسی

شما می توانید برای بهره مندی از تخفیف خرید خدمات تفریحی جزیره کیش به سایت کیش تک مراجعه نمایید. این تخفیفات شامل کلیه تفریحات دریایی و غیردریایی این جزیره از جمله کشتی کارینا و امیرکبیر خواهد شد.

قوانین استفاده از کشتی امیر کبیر و کارینا کیش

بلیت این ۲ کشتی تفریحی کیش برای کودکان زیر ۴ سال رایگان بوده و برای افراد بالای ۴ سال به صورت تمام بها محاسبه می شود.

صدور بلیت این کشتی ها به صورت چارتری است و امکان تغییر یا کنسلی آن وجود ندارد.

حتماً ۳۰ دقیقه قبل از حضور در کشتی کارینا کیش و امیرکبیر در محل بندرگاه حاضر شوید، زیرا در صورت تاخیر یا عدم حضور به موقع، امکان برگشت وجه بلیت خریداری شده وجود ندارد.

کشتی امیر کبیر کیش و کارینا به ازای هر بلیتی که خریداری می شود، یک صندلی به مسافران اختصاص می دهند و جایگاه نشستن توسط خدمه مشخص خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.