بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ آشنایی با قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی

◄ آشنایی با قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی

تین نیوز | قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی به شرط وجود مقررات الزام آور کنترلی و بازنگری و نظارت می تواند انتظارات قانون گذار و ذی نفعان را برآورده سازد.

به گزارش تین نیوز به استناد حافظه تاریخی تا قبل از تصویب قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی نیز شرکت های حمل و نقل ریلی بخش خصوصی و تعاونی تشکیل و در حال فعالیت بودند بنابراین وضع این قانون منجر به شروع فعالیت بخش خصوصی در حوزه ریلی نشده بلکه تصویب این قانون چارچوب های جاری را نظام مند و دارای پشتوانه قانونی نموده است.

در حالی که به باور بسیاری از کارشناسان عدم وجود قانون برای رویه های جاری در راه آهن می توانست با ورود سلیقه های جدید تغییر یابد و شرایط نامطمئنی برای بخش خصوصی و سرمایه گذاری های جدید وجود داشت، با تصویب این قانون شرایط تقریبا پایدار گردید.

اما باید گفت قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی به شرط وجود مقررات الزام آور کنترلی و بازنگری و نظارت می تواند انتظارات قانون گذار و ذی نفعان را برآورده سازد و تبدیل شود به نقطه عطفی در حوزه حمل و نقل ریلی که نقش و جایگاه حمل و نقل ریلی را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

برای مطالعه جزئیات قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.