بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

◄ هشدار یک راننده: عدم افزایش کرایه‌، حمل و نقل جاده‌ای را زمینگیر می‌کند

رانندگان و کامیون داران معتقدند با آغاز سال جدید، بار دیگر هزینه های آنان بدون افزایش کرایه ها و به روز رسانی شاخص تن کیلومتر افزایش یافته و همین امر موجب زمینگیر شدن بخش زیادی از ناوگان حمل بار شده است.

تین نیوز |

رانندگان و کامیون داران معتقدند با آغاز سال جدید، بار دیگر هزینه های آنان بدون افزایش کرایه ها و به روز رسانی شاخص تن کیلومتر افزایش یافته و همین امر موجب زمینگیر شدن بخش زیادی از ناوگان حمل بار شده است.

به گزارش تین نیوز، در همین مورد علی اصغر عجمی راننده کامیون دربخشی از متنی که در انتقاد از عدم به روز رسانی شاخص تن کیلومتر در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: از آخرین مرحله به روز رسانی  شاخص تن- کیلومتر چندین ماه می گذرد و قرار بر این بود که در اولین فرصت، مرحله بعدی این به روز رسانی اجرا شود ولی متاسفانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گام اول هم نتوانست به طور سراسری این امر مهم و حیاتی را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: سال 1400 آغاز شد، تن کیلومتر به روز رسانی نشد

وی با تاکید بر این که تا زمین گیر شدن حمل و نقل جاده ای بخش کالا، فاصله ای نمانده است و رانندگان و کامیونداران در حال له  شدن زیر بار تورم هستند، از سکوت مسئولان صنفی در این زمینه انتقاد کرد و با اشاره به افزایش چندین مرحله ای قیمت ها در بخش های مختلف از جمله کرایه تاکسی، مواد خوراکی، لوازم یدکی کامیون، روغن مصرفی موتور،  لاستیک و در مجموع مایحتاج زندگی رانندگان، خطاب به مسئولان صنفی رانندگان و کامیونداران گفت: تا کی باید زیر فشار باشیم؟ تا کی باید از سفره خانواده برای تامین مخارج کامیون کم کنیم؟

بیشتر بخوانید: پرداخت کرایه با شاخص تن کیلومتر، مصوب شد اما اجرا نشد

وی تاکید کرد: شما را به خدا قسم می دهم به فریادمان برسید و از زمین گیر شدن رانندگان جلوگیری کنید و با سکوت کردن در ظلمی که دیگران در حق ما مرتکب می شوند، شریک نشوید.

بیشتر بخوانید: حمل ارزان کالا چه تبعاتی برای کامیونداران خود راننده دارد؟

عجمی عنوان کرد: ای کاش انجمن صنفی ما هم مانند انجمن مرغ داران، انجمن گاوداران، انجمن لاستیک فروشان، انجمن لبنیات و مواد پروتئینی و دیگر انجمن های صنفی، کمی دست از مصلحت پردازی و سکوت بر می داشت و فکری به حال سفره رانندگان می کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • @li پاسخ

    تولید یک کیلو گوشت پای دام دار حداقل ۲۰۰ هزار تومن آب می خورد بجز چوپانی شب و روز خودش. بعد دولت گوشت تو بازار می داد کیلو ۱۳۰ هزار تومن و مسئول بی سواد بی وجدان می یومد تلویزیون می گفت ما قیمت گوشت را کنترل کرده ایم و نگذاشته آیم گران بشود😂😂😂. دامدار پوکوندن نابود کردن چندین سال ... الآنم پژو پارس از ۲۰۰ تومن شده ۱ میلیارد و بقیه اجناس بالای ۳۰۰ درصد تورم خوردن. اما کرایه حمل هنوز برای زمان پارس ۲۰۰ میلیونی .. مگه این دولت حالیش هست؟؟ مگه حساب کتاب می فهمه. به جایی می رسین که ۳۰ تن بار از این سمت ایران می برین اون سمت ایران. با پول کرایه ۲ کیلو سیب زمینی می تونین بخریم فقط😂😂 اگه حساب کتاب حالیش بود از شمال تا جنوب کشور نمی کرد کارخانه تولید کشنده طوری که یه ماشین هم اسقاط نکنه. جالبه کمپرسی و باری تولید نمی کنند فقط کشنده