بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ اثر 40 تا 60 درصدی قیمت لاستیک بر هزینه تمام شده حمل و نقل

این اقدام خام و به دور از «مسئولیت اجتماعی» در شرایطی صورت می گیرد که اثر لاستیک بر قیمت تمام شده حمل و نقل بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است.

اثر 40 تا 60 درصدی قیمت لاستیک بر هزینه تمام شده حمل و نقل
تین نیوز |

یک راننده کامیوندار افزایش قیمت لاستیک های تولید داخل کشور را بحران زائی ۱۰ نفر برای ۸۰ میلیون نفر توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز، آرش جلیلی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و  با توجه به اقداماتی متناوبی که انجمن صنعت تایر برای افزایش قیمت این کالا انجام می دهد، گفت: انجمن صنعت تایر قطعا نماینده معدود سازندگان تایر داخلی است که جمعیت این انجمن و هیئت مدیره تصمیم گیری آن بیش از ۱۰ نفر نیست.

این راننده دانش آموخته مهندسی صنایع، افزود: اما این اقدام خام و به دور از «مسئولیت اجتماعی» در شرایطی صورت می گیرد که اثر لاستیک بر قیمت تمام شده حمل و نقل بین ۴۰  تا ۶۰ درصد است.

بیشتر بخوانید:

نرخ حمل کلا بسیار پایین تر از شاخص تن کیلومتر است

راهنمای اطلاع از قیمت انواع لاستیک خودرو/ 10 آبان 1400

جلیلی ادامه داد: در شرایطی هستیم که بسیاری از هزینه های ناوگان از جمله استهلاک دارایی قانونی و اندوخته نوسازی را نه صاحب بار پرداخت می کند و نه مالک ناوگان هزینه می کند.

وی با بیان این که دیگر فقط هزینه های اجباری مثل لاستیک و روغن پرداخت و هزینه می شود، عنوان کرد: در چنین شرایطی قطعا تاثیر قیمت لاستیک بین ۴۰ تا 60 درصد است.

او تاکید کرد: از مسئولان قضایی و تعزیرات و تنظیم قیمت ها جای سوال است که چگونه و با چه مجوزی یک انجمن ده نفره یک صنف  یک میلیون نفری و متعاقباً یک مملکت ۸۰ میلیونی را به بحران می کشد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.