بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ رسوایی دیگر در بخش ریلی/ افتتاح نمایشی از سوی رکوردشکنان راه آهن

اگرچه سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن روز گذشته پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک اهواز را افتتاح کرد اما کارشناسان ریلی این افتتاح را شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن توصیف کرده اند.

رسوایی دیگر در بخش ریلی/ افتتاح نمایشی از سوی رکوردشکنان راه آهن
تین نیوز |

اگرچه سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن روز گذشته پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک اهواز را افتتاح کرد اما کارشناسان ریلی این افتتاح را  شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن توصیف کرده اند.

به گزارش تین نیوز، روز شنبه ششم مرداد ماه 1403 پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک به اهواز افتتاح شد و  مدیرعامل راه آهن در مراسم افتتاح این پروژه گفت: اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید، ۷۰ کیلومتر از خط دوم راه آهن اهواز به اندیمشک را افتتاح کردیم و امروز بعد از پانزده ماه، در فقدان آن شهید جمهور ۴۰ کیلومتر باقی مانده از خط، با فرمان سرپرست ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

خبر مهم و مرتبط با این گزارش را بخوانید:

افتتاح خط ریلی دوخطه بامدژ به اهواز نمایشی نیست + سند

 

 

سید میعاد صالحی  با بیان اینکه ارزش این پروژه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: سه بلاک بامدژ به خاور، خاور به نظامیه و نظامیه به اهواز با افتتاحی که امروز انجام می شود، این مسیر ۲ خطه به پایان می رسد. خط اول این پروژه از سال ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۷ احداث شده بود و اینک خط دوم به پایان رسید.

به دنبال رسانه ای شدن این خبر، یک کارشناس حمل و نقل به تین نیوز گفت: پیشنهاد می شود مدیرعامل بعدی راه آهن در ابتدا یک گروه حقیقت یاب برای راستی آزمایی سخنان سید میعاد صالحی تعیین کند و این گروه بیطرفانه قضاوت و واقعیت ها را اعلام کنند.اگر صحیح بود به ایشان جایزه هم بدهند اما گر صحیح نبود ایشان که نیستند اما همه معاون های موجود را به دلیل دروغ گویی به دادگاه ویژه کارکنان دولت معرفی کنند.

یک بازنشسته راه آهن هم گفت: سوابق این پروژه ها در راه آهن و سیستم های اداری راه آهن موجود است و امکان دروغ گفتن به این بزرگی وجود ندارد.
یکی دیگر از کارشناسان ریلی هم در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: خبر افتتاح فاز پایانی دو خطه اهواز اندیمشک از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی و سرپرست ریاست جمهوری رسانه ای شد و بار دیگر شاهد شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن بودیم.

وی با بیان این که از آقای مخبر بعید بود که حداقل در مورد استان خودشان دچار اشتباه بشوند،  افزود: آقای مخبر کافی بود شخصی را برای بازدید این مسیر ۱۳۵ کیلومتری مأمور می کردند تا متوجه می‌ شدند بلاک اندیمشک سبزآب به طول ۱۶ کیلومتر و بلاک سبز آب شوش به طول ۱۵ کیلومتر در طول این مسیر هنوز یک خطه هستند و این افتتاح فقط یک شوی تبلیغاتی برای مدیرعامل راه آهن بود. البته متخصصان و کارمندان آگاه و زحمتکش صنعت ریلی با هوشیاری کامل، این ظاهرسازی ها را رسوا خواهند نمود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی پاسخ

    میعاد صالحی شومن قهاری است و متخصص ارائه آمار عجیب و افتتاحهای ناقص است! این نوجوان بی تجربه و فاقد تخصص بهتر است پیش از ورود وزیر جدید ، بازگردد به رادیو قرآن !!!!!!

    • ناشناس

      زر مفت زدن تو این سایت چقدر زیاد شده اونم از طرف دارو دسته دزد ها

  • اعلایی پاسخ

    بهتر نیست این شوآف رو تعطیل کنید همش چرند نویسی علیه صالحی و کامنت گذاری توسط هم باندی های دزدکه دستشان از بیت المال کوتاه شده ...

    • ناشناس

      دزد ...که لقمه حلال بهت نداده و تو رو طوری تربیت کرده که به لقمه مزدوری برای افراد منافق و ریاکار عادت کردی

    • ناشناس

      عموجان ضربه ای که به گردشگری زد جهود نزد.

    • ناشناس

      پاسخ دهنده مودب باش

  • حمید پاسخ

    این خبر کاملا درست است و خط دوم بطور کامل احداث شده
    و خود راه آهن با آمدن خط دوم در کنار خط قدیم تصمیم به حذف خط قدیم کرد آن هم به دلیل فرسودگی خط قدیم
    این مسیر الان در بعضی بلاک‌ها دو خطه و در بعضی بلاک ها یک خطه است ولی خط قدیمی حذف شده است و آن هم با تصمیم کارشناسی درست
    چون فرسوده بوده و جان مردم در خطر بود

  • رضا پاسخ

    از قطارهای خالی کربلا که پارسال در اربعین راه انداختن و بخاطر طولانی بودن مسیر شلمچه تا کربلااز آنها استقبال چندانی نشد وآمار سازی‌های ساختگی همین افتتاح ناقص که حتی سیستم علائم راه اندازی نشده واز شوش تا اندیمشک هنوز تک خطه است واقعا شومن قهاری صالحی

  • مجید پاسخ

    واقعا متاسفم اقای صالحی مردم چه فرض کزده .خودتی
    دروغ به این بزرگی

  • اصغر پاسخ

    آقای میعاد صالحی تخصص در راه آهن ندارد. شغل ایشان باید در بهشت زهرا باشد نه راهن کشور.

    • دنیا

      سلام
      دکتر صالحی
      دست مافیا و دزد های راه آهن کوتاه کرد برای همین خیلی شرکت خصوصی که در زمان نادرست خصوصی سازی بصورت رانتی خصوصی شدن از ایشون شاکی هستند
      مافیا بلیط فروشی با فروش انلاین و بنام شخص دستشون کوتاه کرد
      آدم درست دشمن زیاده داره یادتون باشه

    • قضاوت

      سلام یک بار شده
      درباره کانال خانواده راه آهن
      و حامیان مالی و دست های پشت پرده مافیا بنویسید
      هزینه گرداندن این کانال از کجا میاد؟

  • ملت بیچاره ایران پاسخ

    از دولت محرومان همان بس محروم کردن ملت از خدمات واقعی و حقیقی....

  • مهدی پاسخ

    دوبلاک اندیمشک سبز آب و سبزاب شوش درسته یک خطه هست ولی خط موجود خط جدیده و خط قدیمی جمع آوری شده ولی تمام مسیر ۱۴۰ کیلومتری فاقد زیرساخت از جمله سکوی سوار و پیاده شدن و هرگونه امکانات دیگر می‌باشند

  • ناشناس پاسخ

    بعد از انقلاب متاسفانه دروغگویی بخصوص برای مسولان یک امر عادی شده..

  • جاوید پاسخ

    چه منابع معتبری! کارشناس و بازنشسته ای که حتی اسم ندارند. کی به کیه؟ اصلا بنویسید کلا راه آهنی وجود نداره. بعد همین دروغ رو پخش می کنید و همه باور می کنند چون اکثر مردم فقط تیتر رو می خونند.

  • محمد پاسخ

    یعنی در ابن لیش از صد سال هیچ کاری در رابطعپه با توسعه خط راه اهن منطقه نشده بود؟
    پولها کجا میرفته؟؟؟

  • اسماعیل پاسخ

    بیچاره‌ها زحمت میکشند. دوخطه بندر امام اهواز حداقل 5 بار افتتاح شد. بلاخره یکی هست که دوست داره گول بخوره

  • مهیار پاسخ

    اگر شوی تبلیغاتی هم باشد از آقای روحانی و تیم قبلی یادگرفته اند که آمدند در راه آهن یزد-اقلید بسیاری از پلها را حذف کردند تا به افتتاح برسد و افتتاح هم که انجام شد تاکنون روی پروژه کار میکنند نگران این چیزها نباش دروغ نیست دَه روغ است

  • کارگر پاسخ

    وضع راه اهن با حضور افرادی امثال صالحی واقعا وخیمه چند سال دیگه میبینین چه بلایی سر راه اهن آوردن.با ناعدالتی ها در پرداخت حقوق و فساد در سیستم اداری راه اهن چند سال آینده خیلی نا امن خواهد بود

  • وحید پاسخ

    به گفته خودتان از 135کیلومتر فقط 31 کیلومتر یک خطی باقیمانده. دور از انصاف است 124کیلومتری که دو باند شده را ندید. دلیل افتتاح زودتر از موعد هم شهادت رییس جمهور و اتمام یک سال زودتر از موعد 4سال ریاست جمهوری است. تا زحمات این دولت به نام دولت اصلاحات نشود. اگر واقعاً شما مرد هستید این 31کیلومتر را اتمام کنید.

  • ناشناس پاسخ

    دکتر صالحی به پایان سلام کن

  • ایوب پاسخ

    میعاد جان برگرد یه بار دیگه اقلید به یزد هم افتتاح کن
    آمارهای غلط شما تمومی نداره
    تمام پرسنل زحمت کش دارن از راه آهن فرار می کنن
    دولت انقلابی فقط استعدادها رو فراری داده
    از حقوق و مزایای کم بگیر تا بن لباس که حق کارمند بوده و با ریاکاری مسئولین پشتیبانی نواحی بنجل تحویل دادن
    هر چه پورسید آقایی و رسولی ساختن میعاد صالحی نابود کرد

  • سام پاسخ

    مناسفانه دروغ‌زمینه ظهور مدیر موفق را دوچندان میکند،به چشم دیدم افتاحییه هایی را که هنوز تولید ندارد،وزیری که از تهران فیلم میبیند حکایت جنگ را یادم اورد می‌آمدند اندیمشک عکس میگرفتند، خط مقدم خرمشهر بود

  • ناشناس پاسخ

    باید وزیر را بعنوان فرد ا ل شو به دادگاه مع فی کرد ، وون که فقط بله قربان گفته است و بس !

  • بابک پاسخ

    دولتی که با حمایت صدا و سیما فقط منت برسر مردم می گذاشت و ادعا داشت وامار وارقام دروغ صادر می کرد

  • ناشناس پاسخ

    خاطرشریفتون هست ،افتتاح راه آهن شیراز در زمان احمدی نژاد هم به همین روش بود ؟!!

  • تنها پاسخ

    اینکه بعدا بگردین تا درست و غلطش رو در بیارین الان برین ببینید انگار اون خط راه اهن تو کره مریخه که باهاس صبر کرد تا با فصا نورد بعدی رفت دید،تو همین کشور خودمونه

  • امیرعلی پاسخ

    رسوایی از آن تین نیوز است و مافیای ریلی و ....
    در مورد جزییات کارهای کاملا واقعی انجام سداده ششه که مفصلا مسئولین راه اهن توضیح دادند!

  • Saeid najafvand پاسخ

    به نظر من صالحی باید محاکمه بشه بخاطر تمام فرصت ها و بیت المالی که به علت نداشتن تخصص و تجربه کافی سوزاند و از بین برد.
    تا زمانی که مدیران ارشد یک وزارتخانه از بدنه آن وزارتخانه انتخاب نشوند و امثال او از وزارتخانه و تخصص دیگر در جایگاه کلیدی منصوب شوند وضعیت همینه، پسرفت و درجا زدن