بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

◄ خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است/ فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است، صنعت را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانی که گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند.

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است/ فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند
تین نیوز |

جمعی از دلسوزان، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور در یادداشتی خطاب به فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، در مورد لیست ارایه شده جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کردند: خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است، صنعت را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانی که گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند.

به گزارش تین نیوز،  در این نامه آمده است: چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. ( لیست افراد پیشنهاد شده و مورد اعتراض پیوست است).

متن این یادداشت که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی             

با سلام و‌ تحیت    

همانطور که مستحضرید، عده ای تمامیت خواه چند روز قبل لیستی را جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری باز نشر داده بودند که این امر موجب نارضایتی بیش از ۹۰ درصد کارکنان سازمان و این دو شرکت نیز گردید و حتی بنا به اخبار واصله ناراحتی جنابعالی را نیز به دنبال داشته است.  متاسفانه همین گروه توسط فردی با هویت مشخص (آ ب ) و هدایت (س. ا) که قبلا زمان (رستم قاسمی ) شرکت فرودگاه ها نقش آفرینی کرده اند و خسران زیادی نیز بدنبال داشته، شروع به تشکیل جلسه مجدد و رزومه سازی های دروغین نیز نموده و در سطح گسترده انتشار داده اند و حتی عده ای را از بیرون از شرکت و سازمان به لیست خود ملحق نموده اند. آیا یک سازمان تخصصی جای افراد غیر متخصص است ؟  آقای (آ ب) اساسا کارمند نیست و‌ دلال و معامله گر می باشد و‌ به دنبال رانت خود در سازمان و شرکت‌های مربوطه می باشد ضمنا اکثر افراد موجود در لیست عملکرد ضعیفی در مدیریت های مختلف داشته و بعضی چندین بار توسط مدیران عزل شده اند و کارنامه خوبی ندارند، خانم وزیر مراقب باشید خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است ، صنعت را بدست افراد با کفایت ، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانیکه گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند. چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. از جنابعالی تقاضامندیم تسلیم فشار گروهی افراد معلوم الحال  نشوید، با شما همان خواهند کرد که با آقای آخوندی کردند و ایشان را مجبور به استعفا نمودند، وزیر منتخب این گروه کسی دیگر است و برای او تلاش می کنند. اکثر اینان همان مجاهدان شنبه هستند. والسلام .  عزت مستدام .    

عده ای از دلسوزان ، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور

جدول مدیران پیشنهادی هوایی

جدول نامزدهای مدیران هوانوردی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    خانم مهندس صادق برای شرکت فرودگاهها و ناوبری هوائی ایران، فرودگاه امام و مثلا شهرکش، سازمان هواپیمائی کشوری و شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی که در آستانه تعلیق پروازهایش به اروپا و خاور دور و احتمالا کشورهای خلیج پارس است ، باید مدیرانی جدید ، مجرب ، ماهر ، کاربلد ، با توانائی فنی بالا و صد در صد مستقل و غیر جناحی برگزیند. رفتن به مجمع تشخیص مصلحت و کسب نظر از افرادی مانند مه آبادی، باقریان ، عابدزاده،خدائی و رفوزه های امتحان پس داده خیانتی آشکار به کشور است!!!! مجلس هم کمکی نیست و معامله گر شده. وزیر باید با مجربین مستقل با تجارب بین المللی مشورت کند. مثلا برای معاونت پارلمانی فردی مانند ج.ق.ممان مناسب است. مهندس صادق نباید هوانوردی را به شوخی بگیرد، سوانح هوائی منجر به استیضاح سه وزیر شده اند :سعیدی کیا،خرم،بهبهانی

    • ناشناس

      دکتر باقریان عملکرد بسیار دقیق و بالایی در شرکت فرودگاه‌ها داشت. دوست و دشمن بر این موضوع متفق القول اند. تصمیم گیری سریع و شناخت صنعت و قاطعیت و به کارگیری توان موجود از شاخصه های اوست.

    • ناشناس

      ممان دیگه کیه؟‌

  • افشین کلانتر

    باند معروف نمایشگاه بین المللی تهران که از دهه ۷۰ تشکیل شدند و در سازمان منطقه ازاد کیش هم نفوذ و حضور داشتند ، یک اپوزسیون دلال مسلک و حوزه خریدهای شرکت فرودگاهها و تامین قطعات هوانوردی و بویژه الکترونیکی را سالها ساپورت میکردند ، باندی بسیار خطرناک و غالبا همه مدیران غیرهمسو در شرکت فرودگاهها و سازمان و برخی ایرلاین ها را به چالش کشیدند .
    این باند بعد از کوتاه شدن دستشان طی دو سه سال گذشته ، در انتخابات اخیر ۲ گروه ایجاد کرد .
    گروه اول به سرگروهی برادر احمد $ م معاون برنامه ریزی اسبق که بهمراهی دوستان تخریب چی یک دهه گذشته به عنوان رییس ستاد هوانوردی دکتر ق. اعلام موجودیت کرد و ستادی با نیروهای وازده شرکت فرودگاهها تشکیل داد .
    گروه دوم هم به سرکردگی مشاور هوانوردی مدیرعامل اسبق شرکت فرودگاهها ( س .ا.) و دلال معروف اقدام به تشکیل ستاد برای دکتر پ. کردند .
    با این امید که خلاصه یکی از این دو سیاستمدار رییس جمهور میشوند و نان کاکا سیاه که سالها با هر دولتی و تغییری جا خالی داده و بین شرکت فرودگاهها - سازمان هواپیمایی - نمایشگاه بین المللی - سازمان عمران کیش .. تغییر مکان داده و نیروهای خدوم کارچاق کن را برای بقای باند حفظ کرده ، امروز هم با ترفند جدید و البته ازمون شده در اتاق فکر برادر محمدرضا ، تئوری @پدر خوانده نوین @را برای یک دوره دیگر تجربه کنند.اینست سرنوشت صنعت هوانوردی!!!
    خدا به داد مهندس صادق برسد که ناخواسته و نادانسته گرفتار یکی از این ۲ باند مخوف که بیش از سی سال روی این صنعت خیمه زده اند ، میشود .
    مگر اینکه شخصا وقت بگذارد و این باندها را بشناسد.

  • قزلباش

    یعنی یک وزیر چقدر می‌تونه بیکار باشه نامه به این بلندی رو بخونه نامه اداری بیشتر از پنج خط باید به خود فرستنده مرجوع بشه

  • ناشناس

    بلانظبت ریس جمهورتتلاس سیاستش استفاده از افراد متخصص بود

  • علی

    وزارت راه از زمان آخوندی نالایق افتضاح شد.در مورد راه اهنم هم خبر تهیه کنید دقیقا اوضاعش مثل هوانوردیه چه بسا بدتر.ان شا ا... صالحی و معاونین ... برکنار شوند

  • هوانورد

    بسياري از از افراد درج شده در اين ليست، كارشناس و مجرب هستند. استفاده از افراد متخصص (ولو گمنام) بهتر از افراد نام آشنا اما فاقد برنامه و رويكرد ابتكاري است. ساير افراد ليست نيز برخي از مديران مسن و قديمي هستند كه با عملكرد ايشان آشنايي زيادي ندارم. بهرحال اين انتخاب وزارت راه بوده است. بهتر است به جاي كارشكني، به اين دوستان كمك كنيم تا وظايف خود را بدرستي انجام دهند.

  • هوانورد

    90 درصد شرکت فرودگاه ها و سازمان را از کجا اوردید که با لیست قبلی مخالفند.که هرکسی رو که دلتون می خواد اسم می برید و هرکسی که خوشتون نمیاد مشکل دار جلوه می دهید.
    شما نماینده خودتون هستید فقط .

  • یسیسیس

    یسیسی

  • ناشناس

    مدیر عامل راه اهن بردارید میعاد صالحی را .

  • مهرداد

    کاش بشه که درستش کرد واقعا حیف این صنعت که خیلی براش زحمت کشیده شده ، امیدوارم فقط شعار ندیم و کاری براش بکنیم .

  • عیسی ریسی نیک شهر

    سلام اینها کسانی هستند وطن فروش نالایق جناب وزیر دولت پزشکیان یعنی دولت مداوای پس هر کاری میخواهید بکنی کشور را از این بیماری نجات بده همانطور که ریس جمهور پزشکیان. پزشک هست چندین سال برای مداوای مردم خدمت کرده حتما کشوز عزیزم ایران اقتصادش بیمار هست مداوا میخواد سریلند باشید ایران من وطنم پاره طنم

  • یوسف

    بخاید یا نخاید این صنعت به دلیل فرسوده بودن ناوگان و استوک بودن هواپیماها و تحریم و کمبود هواپیما رو به نابودی هست چه با این وزیر چه هر وزیر دیگه وتا زمانی که نتونیم ۱۷۰ فروند رو به بالای ۵۰۰ فروند برسونیم هم وضع درست نمیشه .شنیدم که میخان همون از کار افتاده هایی که ده سال از تاریخ اسقاط گذشته و تو فرودگاه‌ها جا خوش کرده رو تعمیر کنن برگردونن به خطوط پرواز

  • موسی

    مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران جناب آقای دکتر ابراهیم مرادی هستند و کار تمام شده است. برخی دارند آب در هاون می کوبند.

  • فتح‌اله خان

    الفاتحه مع الصلوات

  • سیاوش

    یکی داشت مي گفت ابراهیم مرادی با حمایت اعوان و انصارش گزینه جدی مدير عاملیه. خندیدم و گفتم غیر از الهي نيا که چیزکی بلده و تا حدی سنجيده عمل میکنه کدوم اعوان و انصار این بنده خدا عیارشون حتی در حد یک رئیس اداره است؟ یک مشت جماعت اویزون هستن دیگه

    • nasim

      این یک نفر دانشمند زیرآب زن و نوچه ترکمانه (محمدآقا) هم که گفتی اگر دو جمله انگلیسی هم بلده، ولی آنچنان قفل و خودرای هست که همه چیز تعطیل میشه! مثل همین یکسال گذشته !
      یکسال گذشته برای زیر مجموعه چکار کرد؟
      مگر در ابلاغش مسوول پیگیری تجهیزات مرکز کنترل نشد! پس چه کرد؟

    • ناشناس

      الهی نيا سنجيده عمل می کند سیا جان؟ کسی که اسطوره ای مثل رحيمي را از امام کنار گذاشت سنجيده عمل می کند استاد؟

    • ناشناس

      زیر آب زنی در خون این فرقه است. رئیس بزرگشان هم که مدیرعامل بود و اينها همگی نوچه ایشون هستند زیر آب زن قدری بود.

  • سعید

    هفته بعد که دکتر مرادي مديرعامل شد قیافه تون دیدن داره. این کامنتم بمونه به یادگار.