◄ سانحه شدید ریلی در ایستگاه چادرملو یزد/ چند واگن نابود شد+ تصاویر
وقوع یک سانحه ریلی شدید در ایستگاه چادرملو یزد ، به نابودی چند واگن منجر شد.
وقوع یک سانحه ریلی شدید در ایستگاه چادرملو یزد ، به نابودی چند واگن منجر شد.
به گزارش تین نیوز، بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، لکوموتیوهای 7044-7048حامل قطار شماره 5771 در ایستگاه چادرملو دگاژ انجام نداده و لکوموتیو 2009 که از ساغند وارد شده بوده به علت خسته بودن لکوموتیوران و رئیس قطار به وسط قطار 5771 برخورد و سانحه رخ داده است.
گزارش های مهم پر بازدید روز را بخوانید؛
◄ سیلی به صورت لکوموتیوداران برای سرخ نگه داشتن رخسار راه آهن؟!
◄ کمیسیون شرکت های حمل و نقل مسافر از صورت وضعیت های اربعین کاهش یافت
◄ کمبود راننده و استفاده از رانندگان بازنشسته اتوبوس در جابجایی زائران اربعین
گفته می شود کابین لکوموتیو 2009 از قسمت رئیس قطار کاملا از بین رفته و چند واگن نابود شده است.
تصاویر این حادثه ریلی را ببینید:
باسلام
اینکه هر ماه یک لوکوموتیو و چند واگن وبعض اوقات یک جان را در راه آهن از دست می دهیم که خارج از ارزش یعنی ماهیانه چند ملیون دلار را به آهن پاره تبدیل می کنیم یک طرف ولی اینکه هیچ کس عکس العملی به این سوء مدیریت وحشتاک در راه آه نشان نمی دهد واقعا جای سوال دارد آیا واقعا دست هائی در جریانند تا راه آه را نابود کنند و سرمایه های ملی این کشور را نابود کنند
چرا وزارت خانه فکری به حل راه آهن نمی کند کسانی که پشتیبان آقای دکتر صالحی هستند در راه آهن خجالت نمی کشند از روی ملت ایران ونمی ترسند از عاقبت خود در آن دنیا که همچنان از ایشان پشتیبانی می کنند تا با انتصابات غلط خود و تصمیمات غلط خود راه آهن کشور را نابود کند دزد ها را هم که نگرفتند حداقل بگیم یک کار مثبت انجام داده اند فقط رکورد های خیلی می شکنند و در تلویزیون میلی بدون هیچ منتقدی از خود و همکارانشان تعریف می کنند
به نظر شما آیا این خدمت به مردم است چقدر باید سرمایه های این مردم را نابود کند تا شما پشتیبانان ایشان به این نتیجه برسید که ایشان اینکاره نیستند
کشور دچار هرج ومرج مدیریتی است در شهرداری زاکانی در حال نابودی شهر تهران است ودر راه آهن صالحی در حال نابودی راه آهن کشور و هیچ ارگانی نه ورود می کند ونه پاسخگو است
خداوند انشالله خودش به ما رحم کند
خجالت را شما باید بکشی آقای دلسوز نما!!!
کتاب درس آموخته های سوانح ریلی را که ورق بزنی می بینی با همین تواتر زمان پورسیدآقایی و محمدزاده و رسولی هم سانحه داشتیم تازه لکوموتیوها اینقدر هم فرسوده نبودند! لذا امثال شما بجای اینکه دنبال علت سانحه مخرب و کوتاهی در دگاژ مناسب بگردند (شاید لکوموتیوران، رییس قطار، مانورچی، ترمزبان، ...) از هر بهانه ای برای تخریب صالحی استفاده می کنند. مطمئن باشید جمع کثیری از بدنه راه آهن ابدا اجازه نمیدهند به دوران سورچرانی مافیای ریلی برگردیم.
دوست عزیز دلسوز واقعی راه اهن من در صحبت هایم هیچگاه قبلی ها را تائید نکردم اما بهتر است شما آمار ارائه دهید ببینیم واقعا در زمان آقایی یا رسولی ویا محمدزاده چند سانحه این مدلی داشته ایم ما که می دانیم کمتر بوده است اما شما آمار بده ضمنا ما همانها را هم قبول نداریم بهتر است بجای طرفداری کور کورانه از یک مدیر نالایق چشم های خود را به واقعیت باز کنید برادر.
در کشوری که دروغ همه جا را در بر گرفته بایستی متاسفانه شاهد آدمهائی چون شما هم باشیم که حتی منکر شب روز هم هستید.
آقای باند آقایی مگه زمان پورسیداقایی بزرگترین سانحه ریلی تاریخ راه آهن اتفاق نیفتادمگه صدها نفر تو آتیش نسوختن اونوقت شما کجا بودی الان پورسیداقایی کجا محاکمه شد بترس از خدا
هجمه باند زر و زور و مافیا برای برگشت به سیستم ریلی کاملا هویدا ست اکانت های دلسوز راه اهن کار مند راه آهن و.... با یاوه سرایی شب را روز و روز را شب جلوه می دهند من با سی سال سابقه بهرهبرداری و سوانح دقیق خبر دارم سر نخ این اراجیف دست کی هست این مطلب کاملا هویدا ست فجیع ترین سوانح ریلی تاریخ راه آهن توسط پورسیداقایی و سعید نژاد رقم زده شد هنوز آذر بایجان داغدار بچه هایی که در آغوش مادرشان سوختند هست گرچه پورسیداقایی یادش رفته باشه
راه آهن فقط یک مشت مدیر دارد که به هیچ عنوان نه مقصر هستند نه مال مردم خور
جناب دلسوز راه آهن!!
ظاهرا قسمت مهم حرف من را عمدا نادیده میگیری! قطعا در هر سانحه ای مقصر یا مقصرین باید متناسب با سهم قصور یا تقصیرشان مجازات بشوند. اما امثال شما کاری به اصل سانحه ندارید بلکه دنبال گرفتن ماهی خودتان از این آب هستید.
همان اندازه بی ربط که تصادف دو ماشین در یک جاده فرعی را تقصیر وزیر راه بدانیم یا دعوای دو دانش آموز یک مدرسه روستایی را تقصیر وزیر آموزش و پرورش
برادر عزیز ما دیگه ماهی نداریم که بخواهیم از برکه که چه عرض کنم باتلاق راه آهن که شما ودوستان ساخته اید بگیریم من بازنشسته همان دژ زیبائی هستم که به دست دوست شما دکتر صالحی در حال تبدیل شدن به خرابه باستانی است
اتفاقا برای من جای تعجب است برای این حجم نادانی و این حجم جملات بی ربطی که بیان می شود (واقعا نادانی بی انتهاست)
خب برادر من قطعا تصادفات جاده ای به به ویزر راه مرتبط است وبایستی شرایط امن تردد در راه های کشور متناسب با سرعت ماشینه توسط حوزه وزارت راه تعیین گردد که اگر نگردد مقصر است
قطعا ایجاد جو آرامش در یک مدرسه ولو روستائی از وظایف وزیر آموزش و پرورش است اگر نتواند شرایطی به وجود بیاورد که دانش آموزان در مدرسه اخلاق مداتر باشند غلط می کند وزیر آموزش وپرورش می شوند
واقعا شما ها با خودتان چند چند هستید اصلا قواعد بازی را بلد هستید؟
اصلا می دانید وقتی مسئولیت می پذیرید بایستی به مسئولیت خود عمل کنید یا فقط فرا فکنی را بلد هستید برادر من ظرف دوسال حکومت آقای دکتر صالحی شما نه فساد برچیده شد در راه آهن که هر روز آنرا بر علمتان می گیرید و در رادیو تلویزیون نمایش می دهید نه طلب پیمانکاران را می دهید ونه از سیستم موجود نگهداری می کنید وهر ماهه هم چند واگن ویک لکوموتیو را به آهن پاره تبدیل می کنید و وقتی اعتراض می شود مثل ادمهای بی چشم و رو سینه سپر می کنید که همینی که هست مگر گذشتگان چه بودند
گذشتگان هرچه بودند بودند دزد خیانتکار و... هرچه شما بنامید اصلا بودند شما چه هستید آیا شما آنچه به آن نمایش می دهید هستید اگر هستید بسم الله آمار درست ارئه کنید وبجای فرافکنی از خود دفاع کنید همان گذشتگان را هم بیاورید بنشانید جلوی خودتان ومجاکمه کنید ببینی آنها چه می گویند یک طرف به قاضی می روید وهمیشه خود را برنده اعلام می کنید
وای بر کشوری که در دستان خود بزرگ بینانی چون شما گرفتار شده است راه آهن که جای خود دارد
باسلام
دعوا نکنید ، اینها آه ونفرین های پدران ومادران وفرزندان وکارکنان شرکت تراورس است (۷۰۰۰ نفر کارمند وکارگر) که حقشان در راه آهن لگد مال ، شده با خصوصی سازی ورانت خواری وحیف ومیل بیت المال ،
حتی الان هم که دادگاه یکسال است رای صادره کرده که این شرکت به راه آهن برگردد، باز هم مافیای اقتصادی ورانت خوران اجازه برگشت نمیدهندوهمچنان شرکت تراورس وکارمنداش اسیر دست باندبازی است ،
بس است بترسید از آه ها ونفرینه های خانواده تراورس وحقوق از دست رفته شان را به آنها برگردنید.
تا کی ظلم وبی عدالتی
بیشین بابا
تراورس قطعا باید به اه اهن برگرده. آقای صالحی هم خیلی پیگیر بود. منتها باند مافیای ریلی و مدیرعامل فعلی تراورس قطعا مخالفند!!
برادر من البته که اگر به شرایط قبل برگردیم خوب خواهد بود اما قانون کشور اجازه نمی دهد که شرکت تراوررس به راه آهن برگردد بر اساس اصل 44 واگداری امور تصدی گری به بخش خصوصی چنین امکانی اصلا وجود ندارد و وزیر راه ومدیر عامل راه آهن هیچ کاره هستند مگر اینکه مجلس در قانون خود استثنائی برای راه آهن قائل بشود که خیلی بعید است ولذا فقط بایستس منتظر واگذاری مجدد و البته درست این شرکت به مجموعه دیگری باشید
با این اعتراضات هم هیچ موردی حل نمی شود چون مدیر عامل راه آهن اختیاری برای این موضوع ندارد اگر هم گاهی حرفی می زند فقط عوام فریبی است وخریدن وقت برای ابقای خود وبس
در اینکه دکتر صالحی یک حراف پر مدعای البته هنر است همه اشتراک نظر دارند
اصلا اینطور نیست آقا، الکی جمع نبند
واقعا صالحی یک حراف پر مدعای بی هنری بیش نیست که فردا باز مصاحبه می کند که آمار سوانح کاهشی است و ....
منظورش از همه، همه متخصصین راه آهن هست، نه پروژه بگیرهای مزدور مدیران نالایق فعلی. بنابراین همه واقعا اشتراک نظر دارند که صالحی باید برود.
وای خدا !
کسی هم کاریش شده ؟
محسن جان ابراهیمی! خداوکیلی این کامنت رو هم باید دیس لایک می زدی؟!!!! دستمزدت واقعا حلالت!
جنگ قدرت در گرفته
این حوادث هم ساختگی
این را فقط یه راه آهنی میفهمه
همه تون دنبال امتیاز و چپاول راه آهن هستید .
نه آقایی نه رسولی و نه صالحی هیچکس دلش برای راه آهن نسوخته
دادن پولهای چند هزار میلیاردی به پیمانکاران خودی
حمل رایگان مسافران عدم مدیریت از این همه منابع ( زمین _ ساختمان _ تجهیزات _دانش ،،،،)
وبعدا پول لباس سالیانه کارگران را ندارن که پرداخت کنن
متاسفانه درمدیریت های تخصصی مانند راه اهن،هواپیمایی وکشتی رانی بجای استفاده از افراد همان سازمان بدلیل استفاده از افراد غیر متخصص و خارج از سازمان موجب پس رفت این سازمانها شده اگر توجه شود می بینم که هم هواپیمایی هم راه آهن وهم کشتی رانی از عقب مانده ترین سازمانهای دولتی است چون مدیریت آنها بیشتر رابطه ای،رانتی،وفامیلی بوده وبا توجه به تخصصی بودن این پستها موجب افزایش سوانح که نتیجه کاهش کنترلها ونارصایتی پرسنل است میشود
سلام مسیرهای قطار توسعه و خوبه شهرها رو بهم نزدیک کنه دیزلها بروز سرعت بیشتر و همجوره بروز شن قطارهدر محدوده مسکونی شهرها روستاها کشاورزی بزیر زمین رفته یا از بالا یا کنار برن و ایستگاهها نوسازی منتقل شت به اول یا آخر شهرها گاه برای کشاورزان با غات در طول نسیر مشکلاتی همرا هستن
جامعه ایرانی به کدام سمت و سو می رود ؟
سلام
بنظرم ترددزیادهست تومسیر چادرملو ساغند اگه خط اهن اضافه بشه میتونه ازحوادث بکاهد.
فقط یک مشت پیمانکار دزد ریخته تو راه آهن تهران که حق کارگران زحمت کش رو میخورند یه آبم روش ، فامیل بازی و پارتی بازی و خیلی چیزای دیگه تو این راه آهن تهران دست یه مشت پیمانکار دزد افتاده ، فقط خدا خودش به قشر زحمت کش کارگر رحم بکنه
هر واگن بار 4 تریلی را حمل میکنه حالا حساب کن قطار 50 تا 90 واگن نون چند ماشیندار راننده و سایر مشاغل که از ماشین سنگین ارتزاق میکنند را به جیب این مافیا میبره شما از لاستیک ساز و لاستیک فروش بگیر تا مکانیک نقاش صافکار باطری ساز و صدها شغل دیگه مرتبط با ناوگان جاده ولی متاسفانه فقط ما داریم راهی که آلمان رفت و ضربه به اقتصادش را زد را طی میکنیم بعد اومدند و 70 درصد شبکه ریلی حمل بار را از چرخه حمل و نقل خارج کردند
سلام اقا گذشته از این حرفا تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی راه اهن به کجا رسید نزدیک ۳ ساله مدارک دادیم کلی هزینه رو دست ما گذاشتن گفتن فیش ثبت نام بریزید الان جلوشو گرفتن کی جلوی اجرای این قانون رو توی راه اهن گرفته چرا اجرا نمیشه اگه هم قرار باشه حقوق ها با اجرای این قانون اضافه نشه چه فایده داره لطفا مسئولین پیگیر باشند
مقصر مامور فنی هموشون گل میکشن حواس ندارن
این خسارت ها با توجه به کمبود شدید لکوموتیو در راه آهن و تاثیرات تحریم بسیار زیاد است