بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

ضرورت راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودرو و دفترچه رانندگان در خوی

در حال حاضر به ۱۶۰۰ نفر از رانندگان خدمات ارائه می کنیم و این معضل نبود مرکز تعویض پلاک و دفترچه در خوی رانندگان را کلافه کرده و به زحمت انداخته است.

ضرورت راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودرو و دفترچه رانندگان در خوی
تین نیوز

آذربایجان غربی به عنوان استانی که به شکل طولی از شمال غرب نقشه کشور الی غرب کشور امتداد دارد نوعا برای رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین و سبک که می خواهند تعویض پلاک و یا دفترچه به مرکز استان مراجعه کنند مشکل ایجاد می کند. بر همین اساس ضرورت دارد مرکز تعویض پلاک و دفترچه در شهر خوی که از بعد مسافت راحت تر در دسترس رانندگان شهرهای شمال استان است، راه اندازی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس مرندی، رییس انجمن رانندگان مسافری شمال استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر به ۱۶۰۰ نفر از رانندگان خدمات ارائه می کنیم و این معضل نبود مرکز تعویض پلاک و دفترچه در خوی رانندگان را کلافه کرده و به زحمت انداخته است.

مرندی تصریح کرد: راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودرو و دفترچه رانندگان در خوی کمک بسیار بزرگی به رانندگان و سیستم حمل و نقل مسافری شمال استان از بعد هزینه و اتلاف وقت می کند که در حال حاضر با نبود این مرکز در خوی در یک مشکل بزرگ بسر می بریم.

رضا قاسمی، مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل بین المللی در خوی نیز اظهارکرد: در حال حاضر خانواده بزرگ حمل و نقل خودروهای سنگین و نیمه سنگین شمال آذربایجان غربی با بیش از ۴ هزار راننده کار بسیار خطیری را در زمینه حمل و نقل انجام می دهند.

وی تصریح کرد: راه اندازی مرکز تعویض پلاک و دفترچه رانندگان در خوی کمک بزرگی به آرامش و صرفه جویی وقت و هزینه های رانندگان می کند تا از مراجعه به مرکز استان که خطرات جانی و مشکلات ترافیکی هم دارد جلوگیری کند.

یکی از رانندگانی که برای مراجعه برای تعویض پلاک به مرکز استان در جاده تصادف کرده بود در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با این تصادف چندین ماه نتوانستم به کارم مشغول شوم که علاوه بر خسارت زیادی که این تصادف روی دستم گذاشت در حال حاضر دارای مشکلات جسمی ناشی از تصادف هستم.

وی تصریح کرد: راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودروها و دفترچه رانندگان در خوی کمک بسیار شایانی به رانندگان و سیستم حمل و نقل شمال می کند.

به گزارش ایسنا، قبلا در جلسه ای در فرمانداری خوی طی صورتجلسه ای قرار شده بود که مرکز تعویض پلاک خودرو و دفترچه رانندگان شمال استان آذربایجان غربی در خوی راه اندازی شود که تاکنون این مهم انجام نشده است که ضروری است مسئولین استانی نسبت به راه اندازی این مرکز در خوی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.