◄ یک پیشنهاد برای دسترسی رانندگان اتوبوس به خدمات سامانه سپهتن
یک فعال بخش حمل و نقل جادهای پیشنهاد داد برای دسترسی آسان رانندگان اتوبوس به خدمات مربوط به سامانه سپهتن، گروهی از نیروهای شرکتهای خدمات دهنده این سامانه، در مسیرهای تردد اتوبوسهای زائران اربعین مستقر شوند.
یک فعال بخش حمل و نقل جادهای پیشنهاد داد برای دسترسی آسان رانندگان اتوبوس به خدمات مربوط به سامانه سپهتن، گروهی از نیروهای شرکتهای خدمات دهنده این سامانه، در مسیرهای تردد اتوبوسهای زائران اربعین مستقر شوند.
به گزارش تین نیوز، وی این مطلب را در شبکههای اجتماعی بیان کرد و افزود: کمبود نمایندگیهای خدمات پس از فروش سپهتن در تهران نیز یکی از مشکلاتی است که رانندگان اتوبوس با آن درگیر هستند.
بیشتر بخوانید:
او گفت: فقط یک نمایندگی سپهتن در سطح شهر تهران خدماترسانی میکند که آنهم به صورت محدود در صالح آباد فعالیت دارد که دسترسی به آن برای رانندگان بسیار مشکل است.
این راننده اتوبوس افزود: بر این اساس همچنین پیشنهاد میشود در صورت امکان نمایندگیهای شرکت ارایه دهنده خدمات سامانه سپهتن در چهار پایانه غرب، شرق، جنوب و بیهقی ایجاد شود.
فرجی تاکید کرد: حدود پنج سال است سامانه هوشمند سپهتن با هدف ارتقای کیفیت خدمترسانی اتوبوسهای بین شهری راهاندازی و روی اتوبوسهای بینشهری نصب شده است.
او افزود: مالکان اتوبوس هزینه نصب این سامانه را نقداً پرداخت کرده و پس از حدود یکسال این سامانه راهاندازی و نصب شده و اکنون بعد از گذشت چهار سال هنوز خدمات این شرکت به رانندگان ضعیف بوده و انتظارات و وعدهها به هیچ عنوان عملی نشده است.