بازدید سایت : ۶۱۳۴۵

◄ اساسنامه فعلی انجمن صنفی کامیونداران اصفهان؛ نیازمند تغییر

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای معتقد است اساسنامه فعلی انجمن صنفی کارفرمایی کامیونداران اصفهان نیاز به تغییر دارد.

 اساسنامه فعلی انجمن صنفی کامیونداران اصفهان؛ نیازمند تغییر
تین نیوز |

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای معتقد است اساسنامه فعلی انجمن صنفی کارفرمایی کامیونداران اصفهان نیاز به تغییر دارد.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: اساسنامه انجمن صنفی کارفرمایی کامیونداران اصفهان مربوط به سه ده قبل است.

وی افزود: این اساسنامه دیگر جوابگوی خواسته‌های رانندگان نیست و همان‌طور که قوانین همواره درحال اصلاح و بر طرف کردن نواقص هستند، این اساسنامه هم نیازمند به‌روز رسانی است.

این راننده کامیون گفت: همچنین وجود کارت‌های فاقد اعتبار مثل کارت رانندگان درگذشته یا تغییر شغل داده که در دست افراد می‌باشد به ابزاری برای به حد نصاب رسیدن مجامع عادی و فوق العاده تبدیل شده است.

شریعتی افزود: بر همین اساس نامه‌ای در این مورد از سوی تعدادی از رانندگان تهیه شده که قرار است به مرجع مربوط ارسال شود.

وی عنوان کرد: حدود ده سال است که رانندگان به دنبال به روز رسانی این اساسنامه هستند که متاسفانه با انواع ترفندها از این کار ممانعت به عمل آمده است.

انجمن اصفهان

انجمن اصفهان 2

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیددلاورموسوی

    با سلام و تشکر از مدیران و خبرنگاران تین نیوز.
    پیشنهاد میکنم سایت را طوری طراحی کنید که دسترسی به قسمت درج نظر راحتتر باشد.
    وسط این تبلیغات رنگارنگ این قسمت پیدا نیست.
    و مخاطب بادیدن تبلیغات فوق بیشتر به تفریح مشغول میشود تا درج نظر یا پیشنهاد..
    در رابطه با موضوع بالا باید اشاره کنم که راننده چه یک راننده ساده باشد چه یک مالک کامیون راننده.
    طبق قانون یک کارگر است و دولت این وسط با پرداختن بخشی از حق بیمه به عنوان کارفرما معرفی کرده..
    سئوال.
    با توجه به مطلب فوق که کاملا قانونی است.
    ایا ما در حمل و نقل کامیونداری داریم که کارفرما باشد؟
    جواب.
    اگر کامیونداری ؛ راننده ای را استخدام کند و طبق قانون وزارت کار عقد قراداد کند و بخشی از بیمه راننده که به عهده کارفرما است را پرداخت کند میشود کامیوندار کارفرما.
    در ایران حتی رانندهایی که برای شرکتهای بزرگ کار میکنند هم از سهم بیمه دولتی استفاده میکنند...
    پس نتیجه میگیریم که انجمن و کانون کارفرمایی کامیونداران هیچ سنخیتی با قانون ندارد.
    پیشنهاد میکنم که اول موارد بالا حل کنید سپس به اساسنامه ایراد بگیرید..
    در واقع شما به چیزی ایراد دارید که خود ایراد کامل است...
    برای توضیح بیشتر و ارشاد دوستان در خدمتم.
    پایدار باشید.

  • مسعود

    باسلام ای کاش کسانی که در امور حمل ونقل هستند پیگیر سنوات از دست رفته سال 72تا80راننده کامیونها بودند باراهکاری که پیشنهاد می شود تا سنوات کامل شود باتشکر از شما