بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ سرانجام نامشخص کامیونداران فرسوده سوار

یک فعال حمل و نقلی نسبت به عاقبت کار فرسوده‌ سواران بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا ابراز نگرانی کرد.

سرانجام نامشخص کامیونداران فرسوده سوار
تین نیوز |

یک فعال حمل و نقل نسبت به عاقبت کار و زندگی فرسوده‌ سواران بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تین نیوز، داوود کریمی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: لازم است ناوگان فرسوده سواران برای خود آنان (فرسوده‌ سوار) نوسازی شود نه این‌ که به گونه ای  برنامه‌ ریزی‌  و طرح‌ هایی ارایه شود که فقط سرمایه‌ داران می توانند در آنها شرکت کنند.

وی عنوان کرد:  در صورت اجرای طرح های نوسازی ناوگان باری که فقط سرمایه‌ داران می توانند در آنها شرکت کنند، جمعیت کنونی کامیونداران فرسوده سوار به بیکاران کشور اضافه می‌شوند.

کریمی با تاکید بر این که در نظام سرمایه‌ داری در همه‌ زمینه‌ها تفکر بر این مبنا استوار است که  ضعیف باید از بین برود و قوی‌ترها باقی بمانند، گفت: در طرح نوسازی ناوگان جاده‌ ای نباید چنین نگاهی وجود داشته باشد.

وی بر لزوم درک واقعیت کف جامعه  و شرایط کامل زندگی و کار کامیونداران فرسوده‌ سوار در حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای از سوی سیاست گذران این بخش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

رانندگان توان مشارکت در نوسازی ناوگان را بدون حمایت دولتی ندارند

نوسازی کامیون‌های فرسوده؛ فقط با نظارت حداکثری سازمان راهداری

پشت پرده حباب قیمتی در بازار خرید و فروش کامیون

به گزارش تین نیوز، وی افزود: بهتر است شرایط طرح نوسازی ناوگان فرسوده طبق توان فرسوده‌ سواران برنامه‌ریزی‌ شود، نه این که آنان را مجبور به خروج از ناوگان نموده و سپس به جمعیت بیکار کشور اضافه کنند.

کریمی پیشنهاد داد سیاست پولی مسکن مهر در نوسازی ناوگان جاده ای نیز به کار گرفته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده پاسخ

    باسلام اگر کاری برای راننده گان می خواهند انجام دهند حداقل سنوات سال 72تا80 باگرفتن مبلغی که باربری ها نریختن ازخودراننده وبرقراری سختی کار که قول دادند خود به خود وقتی راننده بازنشسته می شود وخیلی از ناوگان فرسود ه از دور خارج شده وجوانان تازه نفس وارد این شغل شده باناوگان نو وخیلی هم مشکل بیکاری حل خواهد شد باتشکر از شما

  • راننده پاسخ

    باسلام دولت محترم می تواند راننده گان بالای 50سال وداشتن 25سال سابقه رابااسقاط کامیون وواریز مبلغ اسقاط به حساب تامین اجتماعی بابت 5سال هم راننده گان رابازنشسته کند هم کامیونها فرسوده از دور خارج شود هم تعدادی شغل ایجاد می شود هم تعدادی جوان از بیکاری نجات پیدا می کردند راننده بالای 50سال می تواند قسط بدهد توان کار کردن دارد مثل جوان انرژی د ارد