بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ ادعای یک فعال صنفی کارفرمایی حمل و نقل زیر سوال رفت

یکی از عوامل نارضایتی رانندگان، عملکرد و تخلفات متعدد شرکت های حمل و نقل به خصوص شرکت های بزرگ مقیاس است.

ادعای یک فعال صنفی کارفرمایی حمل و نقل زیر سوال رفت
تین نیوز |

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در مورد شایعات رسانه های خارجی در مورد وقوع اعتراضات در بخش  حمل کالا  در هفته گذشته، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا مسعودی، گفت: با خبر شدیم در جلسه روز شنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۱.۲۰ که تحت عنوان دیدار نوروزی فعالان حمل و نقل جاده ای با وزیر راه برگزار شده مدیر عامل شرکت خلیج فارس و رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایی شرکت های حمل و نقلی بزرگ مقیاس، مدعی جلوگیری از اعتراض رانندگان به واسطه عملکرد خود شده است.

وی با بیان این که اصلا اعتصابی در کار نبوده است، در شبکه های اجتماعی نوشت: اولا این افراد از موضوعی صحبت می کنند که اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا یک فراخوان منتشر شده در شبکه های اجتماعی از یک تشکل غیرواقعی را مبنای ادعای خود می دانند.

این  راننده کامیون افزود: ثانیا جا دارد از همین طریق به اطلاع وزیر راه و شهرسازی برسانیم که یکی از عوامل نارضایتی رانندگان، عملکرد و تخلفات متعدد شرکت های حمل و نقل به خصوص شرکت های بزرگ مقیاس و در رأس آن همین شرکت خلیج فارس است که با تأخیر طولانی در پرداخت کرایه تاکنون ضربه های جبران ناپذیری به رانندگان زده و باز هم در حال ضربه زدن است.

مسعودی ادامه داد: امیدوارم نمایندگان صنفی حاضر در جلسه با پاسخی درخور به این افراد که با  این اظهارات  به دنبال کسب امتیاز هستند ، موضوع را برای جناب آقای قاسمی آشکار کرده باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجتبی رحمانی پاسخ

    سلام با نظر همکاران عزیز هم عقیده هستم حق نگهدارهمگی

  • سعیدعلام پاسخ

    خلیج فارس هنوز از سال 95کرایه های پرداخت نشده دارند.در حال حاظر هم نزدیک به دوماه هست کرایه پرداخت نکرده اند چطور این ادعای کذب را میکنند

  • کورش فلاحی پاسخ

    با سلام وخدا قوت به عوامل نشریه محترم تین نیوز.

    ضمن تایید فرمایشات جناب مسعودی
    یکی از شرکتهای متخلف وقانون گریز همین حمل ونقل خلیج فارس هست که بارها از طرف سازمان قطع خدمات شده اما متاسفانه علی رغم تخلفات گسترده باز خودنمایی میکند .

  • Navid Kheirmand پاسخ

    بنظر می‌رسد آقای مصلح قصد سواستفاده از عدم آگاهی وزیر محترم راه و شهرسازی نسبت به واقعیت ماهیت شرکتهای حمل و نقل را داشته اند. شرکت خلیج فارس همین الان با اختلاف بالا بد حساب ترین شرکت حمل و نقل دولتی از نظر رانندگان است و اگر بار ایشان از بنادر در حال حمل است ، صرفاً بخاطر این است که رانندگان حق انتخاب دیگری ندارند !! همین الان هستند کسانی که از سالهای گذشته از این شرکت طلبکارند و هیچکس هم پاسخگو نیست ! البته از شانس این شرکت است که بنده طلبکار این شرکت نیستم وگرنه از طریق قضایی اصل و جریمه تأخیر تادیه را وصول میکردم.

    ضمناً هیچ فراخوانی جهت اعتراض از طرف صنف نداشتیم ، که چنین شخصیتی بتواند آن را خنثی کند ، صرفاً یک اتحادیه مجهول الهویه یک عکس در فضای مجازی منعکس کرده بود ، آنهم به لحاظ عدم حمایت از طرف فعالین صنف مورد استقبال رانندگان قرار نگرفت ولی منعکس نمودن آن در گروهها نشان از وجود مشکلات متعدد دارد ، که امیدواریم مسیولین صنفی طبق وعده هایی که دادند، موضوعات را پیگیری و حل و فصل نمایند .

  • علی اصغر عجمی پاسخ

    سلام و خدا قوت

    اولا که اعتصابی در کار نبوده و اگر هم زمزمه اعتصاب بوده به واسطه عملکرد نابخردانه همین اقایان مدعی بوده
    پرداخت کمسیون نقدی و دریافت کرایه بعضا یک ماهه یکی از صد ها مشکلی هست که کامیونداران با ان روبرو هستند
    و متاسفانه بعضی ازشرکت های حمل و نقل از جمله خلیج فارس باعث نارضایتی رانندگان شده اند

  • خدادادبکرانی پاسخ

    سیاه نمایی وپمپاژ اظهار نظر واخبار نادرست، والقا اینکه نواقص گرانی وسو مدیریت امور در جامعه را برخی افراد واصناف مختلف به گردن صنف رانندگان وکامیوندران بنهند شده نُقل اخبار محافل وشبکه های اجتماعی صنفی وغیر صنفی!

    مخاطب به لحاظ روانی وقتی در تیتر ها، مطالب واظهار نظر های برخی افراد با کلمه اعتصاب رانندگان وکامیونداران مواجه می شود سریعا درذهنش این مینشیند که تورم وگرانی مضاعف بسراغ جامعه سرازیر شده است،
    وهمین امر باعث خواهد شد عوامل اصلی سومدیریت ها وتورم وگرانی پشت این حرکت روانی پنهان بماند!

    دشمنان نظام وملت وانقلاب اینگونه ضربه فنی ودقیق خودشان را به مردم وجامعه وارد می کنند.
    با یک اظهار نظر جاهلانه ودادن آدرس غلط وسیاه نمایی ناکارآمدی برخی مدیران وسو مدیریت آنها را پوشش می دهند.
    برهمین اساس طی خبری که تحت عنوان انتقاد فعالان صنفی رانندگان وکامیونداران از دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت حمل ونقل خلیج فارس با وزیر محترم راه وشهرسازی درشبکه خبری تین نیوز درج شده است،
    وطی اظهارات ایشان که به وزیر محترم راه وشهر سازی عنوان کردند که « شرکت حمل ونقل خلیج فارس با عملکرد خوددر این مدت باعث شده است که از اعتصاب رانندگان وکامیونداران جلو گیری کند»!
    باید متذکر شوم که اولا اعتصابی در کار نبوده،
    وبجای پمپاژ والقای چنین سیاه نمایی به جامعه وبه رانندگان وکامیونداران،
    به نارضایتی ها وعملکرد خودتان نسبت به کارمندان شرکت حمل ونقل خلیج فارس که در این یکی دو سال باعث شده است،
    که از 800 نفر کارمند شرکت حمل ونقل خلیج فارس به بهانه خصوصی سازی به 417 نفر تقلیل یابد،
    وموجبات اعتراض ونارضایتی های فراوانی را نسبت به عملکرد مدیر عامل این شرکت رقم زده است، رسیدگی کنید!

    شما اگر واقعا دنبال آرامش در جامعه ورضایت مندی افراد هستید اول از دایره فعالیت اداری خود که کارمندان شرکت هستند رضایت آنان را حاصل کنید، بعدا برای جامعه وجلوگیری از اعتصاب رانندگان وکامیونداران خود را فدا کنید!
    هنوز تبعات زخمهایی که در پرداخت ها ی کرایه رانندگان بصورت طولانی ومدت دار از طرف شرکت خلیج فارس بر تن صنف رانندگان وکامیونداران برجای مانده است، مرهم نیافته است!

    عملکرد چندین ساله شما مستقیما در این آشفته بازار در حمل ونقل زیر ذره بین سوالات زیادی است!

    بی خود با ترویج والقای اعتصاب رانندگان وکامیونداران در جامعه و اظهارات نسنجیده وموهن،
    وبرای امتیاز گیری از دولت محترم ونظام اسلامی خودتان را عزیز نکنید!

    که جامعه وصنف رانندگان وکامیونداران دیگر فریب سیاه نمایی ها وپمپاژ کردن چنین القاعاتی نمی پسندند!

    والعاقبة للمتقین

  • ,راننده پاسخ

    وای از اون روزی که کاسه‌ی صبر و تحمل رانندگان بین‌جاده‌ای لبریز بشه! لطفا از نجابت این قشر زحمت‌کش سواستفاده نکنید

  • علی اصغر خسروانی پاسخ

    درود و خدا قوت، شرکت حمل و نقل عمومی خلیج فارس از دهه 70(نیمه دوم) به عنوان عضو کوچکی از جامعه رانندگان بیاد داریم تا امروز بدحساب و جز زیان آور دن به کامیون داران خدمتی نداشته، با توجه به تورم وگذشت بیش از 14الی 16 وحتی 2سال از پرداخت کرایه عمداً کوتاهی کردند، علت این بی توجهی به پرداخت نکردن 2عامل اصلی دارد 1،اعتماد به شرکت دولتی بدون مدیریت کارآمد 2،نبود اتحاد بین رانندگان جهت حمل نکردن و با تأیید نرساندن کرایه نهایت 48ساعت بعداز تخلیه، حق نگهدار