بازدید سایت : ۷۹۱۸۴

◄ تاکید یک انجمن مهندسی بر ناکارآمدی شدید مدیریت فعلی راه آهن+ سند

انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران در نامه ای به مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی، بر لزوم تدبیر، اجماع عقلی، وحدت علمی، فرصت سازی و بهره مندی از تمام ظرفیت های قابل اعتنا جهت کسب نتایج مطلوب، در شرایط فعلی کشور، تاکید کرد.

تین نیوز |

انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران در نامه ای به مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی، بر لزوم تدبیر، اجماع عقلی، وحدت علمی، فرصت سازی و بهره مندی از تمام ظرفیت های قابل اعتنا جهت کسب نتایج مطلوب، در شرایط فعلی کشور، تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز ، در بخشی از این نامه با تاکید بر این که انجمن های علمی و تخصصی بدون هیچ گونه فعالیت تجاری و فردی صرفا بر پایه ارایه نظرات کارشناسی تسهیل در تصمیم سازی ها را برای مدیران ارشد نظام فراهم می آورند، خطاب به وزیر راه و شهرسازی آمده است: لذا با عنایت به وضعیت و ناکارآمدی شدید مدیریت فعلی راه آهن ، از حضرتعالی که از جوانان مومن و متعهد هستید تقاضا داریم نیروی جوان تحصیل کرده، کارآمد، مجرب و آشنا به صنعت حمل و نقل ریلی را انتخاب فرمایید تا عمده مشکلات موجود به لطف حمایت آن مقام و تلاش مدیران ذی ربط و دردآشنا به صنعت حمل و نقل ریلی، برطرف گردد.

تصویر این نامه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را در ادامه ببینید:

نامه انجمن مهندسی ریلی
نامه انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران به مهرداد بذرپاش
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    مشخص است جناب آقای بهره دار از دانستن ملزومات و حتی بدیهیات اینگونه نامه نگاریها بی بهره هستند.

  • ناشناس پاسخ

    هر مدیری می آید اول مجیز گویی میکنند و آخر کار بدگویی .
    تا در دوره مدیریت بعدی همچنان در زمره دوستان تلقی گردند

  • ناشناس پاسخ

    آقای ابوالفضل بهر بردار
    اگر کسی با همین متن تقاضای برداشتن شما را بکند منطقی است ؟

  • ناشناس پاسخ

    خبر نویسی شما بسیار مغرضانه است در انتهای عنوان گفتید به اضافه سند
    ولی سندی ندارید

  • فرداد فرهودی پاسخ

    باسلام
    قطعا نگارش چنین نامه ای بسیار غیر حرفه ای بوده ویک انجمن غیر انتفاعی البته به زعم خودشان نمیتواند عمکرد مدیر عامل راه آهن را آنهم با گذشت تنها یک سال ارزیابی کند سوالهایی که مطرح میشود چرا قبلا چنین نامه هایی در ادوار گذشته به نگارش در نیامده در حالی که در سالهای گذشته هم انتقاد هائی به مدیریت ارشد راه آهم وارد بود سوال دیگر اینست انجمن مذکور در طول اگر اشتباه نکنم 25 سال گذشته واقعا چه خروجی برای صنعت ریلی داشته است وآیا به اهداف تعیین شده خود رسیده است که دیگران را نقد می کند بنده 30 سال سابقه ریلی دارم و به صراحت عرض می کنم از این انجمن تا امروز جز برگذاری چندین همایش و دور همی بدون خروجی درست چیز خاصی ندیده ام ونکته جالب اینست که مدیریت انجمن سالها است که تغییر نمی کند آیا وقت آن نرسیده این انجمن خمد متحول شود شاید این ایستائی انجمن تحمل تغییر در صنعت ریلی کشور را ندارد ولذا خروجی این عدم تحمل تغییر منتج به نگارش چنین نامه هائی میشود.

    • علی

      بنده بسیار متعجب شدم
      در حالیکه آدمی نیستن که از هر چیزی حیرت کنم!
      چگونه ممکن است کسی که در زمان مسئولیت اش ( مرداد ۸۴)
      کارشناس رسمی راه آهن را
      بدون حکم و ابلاغ
      سه ماه به ناحیه طبس!!! می فرستد
      و حتی خبر ِ مرگ مادر کارمند را نمی گذارد به او بدهند
      آنهم در طبس ۸۴
      که در هفته فقط یک اتوبوس به تهران داشت
      و حتی در خوابگاه مامورین یک تلفن وجود نداشت
      امروز از رفتار حرفه ای حرف می زند؟
      کار شناس راه آهن
      وقتی از طبس به تهران رسید
      که سه روز از خاکسپاری مادرش گذشته بود...
      من اگر جای آن کارشناس علائمی بودم
      ازین رفتار نمی گذشتم جناب مهندس ف.ف

    • ناشناس

      جناب ف ف بفرمایند چند سال مسافرت به چین و اروپا و آنهمه هزینه کرد جهت انعقاد قرارداد برقی نمودن تهران مشهد به کجا رسید

  • ناشناس پاسخ

    ماهيت نامه آقاي بهره دار درست است ولي اين انجمن سالهاست راكد شده است و در گذشته فعاليتهاي خوبي داشته است ولي حالا تشريفات انتخاب ادواري مديران انجام نشده