بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

◄ خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است/ فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است، صنعت را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانی که گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند.

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است/ فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند
تین نیوز |

جمعی از دلسوزان، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور در یادداشتی خطاب به فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، در مورد لیست ارایه شده جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کردند: خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است، صنعت را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانی که گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند.(

به گزارش تین نیوز،  در این نامه آمده است: چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. ( لیست افراد پیشنهاد شده و مورد اعتراض پیوست است).

متن این یادداشت که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی             

با سلام و‌ تحیت    

همانطور که مستحضرید، عده ای تمامیت خواه چند روز قبل لیستی را جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری باز نشر داده بودند که این امر موجب نارضایتی بیش از ۹۰ درصد کارکنان سازمان و این دو شرکت نیز گردید و حتی بنا به اخبار واصله ناراحتی جنابعالی را نیز به دنبال داشته است.  متاسفانه همین گروه توسط فردی با هویت مشخص (آ ب ) و هدایت (س. ا) که قبلا زمان (رستم قاسمی ) شرکت فرودگاه ها نقش آفرینی کرده اند و خسران زیادی نیز بدنبال داشته، شروع به تشکیل جلسه مجدد و رزومه سازی های دروغین نیز نموده و در سطح گسترده انتشار داده اند و حتی عده ای را از بیرون از شرکت و سازمان به لیست خود ملحق نموده اند. آیا یک سازمان تخصصی جای افراد غیر متخصص است ؟  آقای (آ ب) اساسا کارمند نیست و‌ دلال و معامله گر می باشد و‌ به دنبال رانت خود در سازمان و شرکت‌های مربوطه می باشد ضمنا اکثر افراد موجود در لیست عملکرد ضعیفی در مدیریت های مختلف داشته و بعضی چندین بار توسط مدیران عزل شده اند و کارنامه خوبی ندارند، خانم وزیر مراقب باشید خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است ، صنعت را بدست افراد با کفایت ، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانیکه گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند. چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. از جنابعالی تقاضامندیم تسلیم فشار گروهی افراد معلوم الحال  نشوید، با شما همان خواهند کرد که با آقای آخوندی کردند و ایشان را مجبور به استعفا نمودند، وزیر منتخب این گروه کسی دیگر است و برای او تلاش می کنند. اکثر اینان همان مجاهدان شنبه هستند. والسلام .  عزت مستدام .    

عده ای از دلسوزان ، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور

جدول مدیران پیشنهادی هوایی

جدول نامزدهای مدیران هوانوردی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.