بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

دلیل عدم همکاری و عدم صدور مجوز نمایندگی شرکت ایران‌ خودرو در دهلران چیست؟

مردم دهلران سال هاست به خاطر نبود نمایندگی شرکت ایران خودرو در این شهرستان مجبور هستند برای کوچکترین خرابی خودروی خود به صدها کیلومتر دورتر رفته تا شاید آن نمایندگی مشکل خودرویشان را بر طرف نماید.

دلیل عدم همکاری و عدم صدور مجوز نمایندگی شرکت ایران‌ خودرو در دهلران چیست؟
تین نیوز |

مردم دهلران سال هاست به خاطر نبود نمایندگی شرکت ایران خودرو در این شهرستان مجبور هستند برای کوچکترین خرابی خودروی خود به صدها کیلومتر دورتر رفته تا شاید آن نمایندگی مشکل خودرویشان را بر طرف نماید! در اکثر مواقع هم باید ماشین را در نمایندگی گذاشت و برگشت و یا مطابق معمول نوبت وجود ندارد!!

به گزارش تین نیوز، این در حالی است که بیش از هشت سال از تعطیلی نمایندگی شرکت ایران خودرو در شهرستان دهلران می گذرد و کسی هم از آن بابت خیالی نیست! اکنون تیم آتنا خودرو به اسنادی دست یافته که صدور مجوز نمایندگی ایران خودروی دهلران به دلیل عدم همکاری اداره کل راه و شهرسازی ایلام است که تا کنون شروع به کار نکرده است!( اسناد محفوظ )

مطابق با نامه فوق که به دست ما رسیده تمام مجوزهای لازم اعم از زمین و... اخذ شده اما برای تغییر کاربری این زمین، اداره کل راه شهرسازی استان ایلام صدور این مجوز را در حال بلاتکلیفی قرار داده  و ماهاست به دلایل نامعلوم در این زمینه همکاری نمی کند!

اکنون امید داریم مدیران آن اداره کل بیشتر از این خود را مقابل مردم قرار ندهند و باعث نارضایتی بیشتر مردم نشوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال باور ما
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.