بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد دراستان اصفهان

افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد دراستان اصفهان

تین‌نیوز| پاسگاه پلیس راه نائین – یزد در زمینی به مساحت 5هزارمترمربع وبازیربنای 2هزاروپانصد متردر كیلومتر 9  محورنائین –یزد باحضورمدیركل اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرمانده نیروی انتظامی،رئیس پلیس راه استان، فرماندار شهرستان نائین ،ریاست دادگاه و دادستانی این شهرستان و جمعی از مسئولان این شهرستان و استان اصفهان افتتاح شد.


به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان دراین مراسم ، مدیركل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان بابیان این مطلب كه از جمله اهداف مهم و اساسی دراین سازمان، بحث بازسازی و نوسازی پاسگاه های پلیس راه استان به منظور كاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی ازآن وهمچنین برقراری آرامش وامنیت  جان مردم است، افزود: این پلیس راه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با 400 متر مربع ساختمان اداری، 135 متر مربع پارکینگ و 80 مترمربع سایر تأسیسات با هزینه‌ای حدود 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای ساخته شده است.

امانی در ادامه افزود: این پاسگاه به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین سیستم توزین در حین حرکت WIM برای اندازه‌ گیری اضافه بار خودروهای عبوری است و حدود 12 میلیارد ریال برای راه‌اندازی این سیستم هزینه شده است.

 وی خاطرنشان كرد: بیشتر تصادفات جاده‌ای براثرخواب آلودگی وسرعت بیش از حد مجاز است و از آن جا كه شهرستان نایین یك شهر مركزی با راه های كویری است وجود پاسگاه های پلیس بسیار می تواند در كاهش این امر تاثیرات بسیاری داشته باشد.

مدیركل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان چنین خاطرنشان كرد:بحث ایمنی راه ها یك از مباحث مهم در كاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای می باشد لذا این امر به روزشدن تجهیزات پاسگاه های پلیس ره ره می‌طلبد كه به لطف خدا تاكنون توانسته ایم باهمكاری نیروی انتظامی استان در این زمینه حرف نخست را بزنیم.

درادامه این مراسم سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان نیزدر این باره خاطرنشان كرد: كارمشترك نیروی انتظامی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آغازتحولی بزرگ در امر نوسازی ابنیه و ساختمانهای پلیس راه است و استفاده ازتجهیزات به روز در این زمینه وبكارگیری صحیح آن ها نشان از مدیریت واحد ویكپارچه این سازمان با پلیس راه انتظامی استان است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در بکارگیری سامانه های کنترل جاده ای و موقعیت وی‍‍ژه جغرافیائی استان، و شهرستان نایین این اداره کل بیشترین مشارکت کشوری را در زمینه تهیه و تجهیز فناوری های نوین مانند دستگاه های ترددشمار، دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات داشته است.

سردارآقاخانی همچنین با اشاره به این مطلب كه خدمت رسانی به مردم از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی می باشدافزود: سازمان های مربوطه باید تمام تلاش خودرادرجهت امنیت ورفاه حال مردم  به كاربگیرند و دغدغه تصادفات جادهای و تلفات ناشی از آن را برای مردم رفع كنند چرا كه حل این معضل نسبت به جرائم دیگر برای مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

همچنین سرهنگ پورقیصری نیزدرادامه این مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد را با تجهیز به سیستم های روز دنیا ازجمله اتفاقات مهم ونیك درزمینه مباحث ایمنی وترافیك جاده ای برشمرد وافزود: تمامی ارگان های مربوطه باید درجهت پیشرفته ترنمودن این تجهیزات وگسترش ایمنی بیشتر درراه ها وجاده ها گام بردارند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.