بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می شود.

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور
تین نیوز

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حمید برادران، با بیان اینکه مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی در حال تهیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

برادران با بیان اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز با خبر شوند، افزود: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی از مبدا تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خود را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این قابلیت را می دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به طور دقیق در اختیار شهروندان قرار می گیرد و می توانند با برنامه ریزی دقیق از مبدا سفر خود را آغاز کنند و این مساله از ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیریاب شهرداری تهران است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد: در فازهای بعدی ارتباط با شهروندان، انسدادهای شهری، حوادث شهری، اطلاع رسانی و.... به صورت برخط در اختیار شهروندان قرار می گیرد و یکی از خصوصیات ویژه این مسیریاب اطلاع رسانی انسدادهای موقت در سطح شهر است؛ چراکه نرم افزاری مشابه داخلی و خارجی این قابلیت را ندارند؛ بگونه ای که انسداد موقت برخی برنامه های مناسبتی در این آپ ها اطلاع رسانی نمی شود و شهروندان در تعیین مسیر دچار اختلال می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.