بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

استقرار ۲۷ گشت ثابت و سیار راهداری در محورهای سیستان و بلوچستان

استقرار ۲۷ گشت ثابت و سیار راهداری در محورهای سیستان و بلوچستان

تین نیوز | مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 27 گشت ثابت و سیار راهداری در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند.
 
منصور ملاشاهی اظهار کرد: با توجه به دور دوم سفرهای تابستانی از پنجم مردادماه تا پنجم مهرماه امسال، راهداران در محورهای مواصلاتی در آماده‌باش به سر می‌برند.
 
مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: هم‌اکنون 12 گشت سیار و 15 گشت ثابت راهداری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مستقر هستند.
 
این مسئول از آمادگی راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: 6 راهدارخانه در جاده‌ها آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی هستند.
 
وی ادامه داد: 40 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین راهداری در محورهای استان برای هرگونه رویداد، مستقر هستند.
 
ملاشاهی از وجود 140 نفر راهدار در طرح تابستانی امسال خبر داد و گفت: قبل از آغاز سفرهای تابستانی ایمنی جاده‌ها کنترل شده است.
 
مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمنی بیشتر جاده‌ها، اضافه کرد: خط‌کشی حدود 2 هزار کیلومتر از محورها و نصب 3 هزار و 500 عدد انواع تابلوهای انتظامی ـ اخطاری در جاده‌ها از جمله این اقدامات است.
 
این مسئول گفت: از ابتدای امسال 25 نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی حوزه راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان رفع شده و در نیمه دوم امسال نیز رفع 12 نقطه پرحادثه در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.